Tervetuloa Pumpernikkeliin!

Tutustu uuteen keskustelufoorumiin ja nauti olostasi!

Re: Tervetuloa Pumpernikkeliin!

ViestiKirjoittaja Pifk » 07 Elo 2017 12:40

Hei taas,

Foorumin lopettamisviestin jälkeen jätin foorumin selaamisen pois ja suureksi onnekseni sattumalta päätin vilkaista joko koko foorumi on kadonnut bittimaailmasta. Mahtava huomata, että tämä on edelleen hengissä! Kiitoksia!
Pifk

Kiittänyt: 84 kertaa
Kiitetty: 37 kertaa

ViestiKirjoittaja StagCuckold » 07 Elo 2017 16:28

Ei ilmeisesti ole piirit hirveän isot vielä, kun hiljaista näyttää olevan, mutta ehkä ne siitä suurenee, kun cuckolding näyttää saavan julkisuutta koko ajan enemmän. Tai ihan mutu-tuntumalta näin...
StagCuckold

Kuvat: 1
Kiittänyt: 61 kertaa
Kiitetty: 187 kertaa

ViestiKirjoittaja kerttu » 17 Syys 2017 21:31

Pitäisi olla muutama aktiivinen pari ja alfojen sisäänheittäjiä, niin alkaisi syntyä tekstejä ja chatti täyttyä.

Ei muuta, kun hottikset tänne vaan jutulle. :)
Seksin sekakäyttäjä - Kun yksi (genre) ei riitä... :D
kerttu

Kuvat: 3
Kiittänyt: 379 kertaa
Kiitetty: 202 kertaa

ViestiKirjoittaja StagCuckold » 21 Loka 2017 22:22

kerttu kirjoitti:Pitäisi olla muutama aktiivinen pari ja alfojen sisäänheittäjiä, niin alkaisi syntyä tekstejä ja chatti täyttyä.

Ei muuta, kun hottikset tänne vaan jutulle. :)

On tullut kyllä markkinoitua... :D
StagCuckold

Kuvat: 1
Kiittänyt: 61 kertaa
Kiitetty: 187 kertaa

ViestiKirjoittaja Mikke00 » 16 Touko 2018 17:51

Terve vain kaikki, uusi täällä. Onpa mahtava, että tällainenkin foorumi on olemassa. Harmi, että en ole löytänyt tätä aiemmin :/
Mikke00

Kiittänyt: 0 kerran
Kiitetty: 3 kertaa

ViestiKirjoittaja armaz » 30 Elo 2018 08:33

Huhhutihuijaa.
Tässä hetken juttuja lueskelleena on kyllä sanottava, että on upea foorumi ja hienoja ihmisiä. Suosikkisivuni. :heart:
Tässä on jo toviksi sinkuksi jämähtänyt, mutta ehkä minä vielä tästä innostun aktivoitumaan. Seksitarpeet on tullut parina viime tyydytettyä Keski-Euroopan saunaklubeilla työmatkoilla ja itsekseen mehustelemalla suurimmaksi osaksi cuckolding mielessä.
Exän kanssa lomailtiin keväällä, kun tahtoi tsekkailla tilannetta. Huomattiin pian, että aika ei ollut parantanut tiettyjä sängyn ulkopuolisia haavoja. Erotessamme 8 vuotta sitten jäimme tilanteeseen, jossa kolmen kimppa oli aivan "huulilla", ja nyt lyhyen reunionin aikana saimme molemmat kiksejä palatessamme aiheen piiriin. Nähtävyydet jäi toiseksi, kun kevätkiima vei... :cheerful:

Aika vaikea taitaa olla löytää näistä lähtökohdista kumppania, mutta kyllä minä tässä elämässä vielä...41-vuotiaana olen toteuttanut monet haaveeni, ja aion toteuttaa myös jollain muotoa tämän.
Ei seuran löytäminen ole minulle koskaan ole ottanut aikaa, kun olen "siirtoikkunan" avannut, mutta ei vaan ole iskenyt. Totta kai sitä rupeaa heti tarkkailemaan toista myös tämän kolmio-ajatuksen ympäriltä.
Saa nähdä.
Olisi kiva tutustua myös yksityisen viestimisen kautta hotwife-, alfa-, aisuri,-tyyppeihin, vaikkakin palstalla aika hyvin pääsee mielenmaailmoihin kiinni. :P
Kerkiäisköhän tuota tänään tekee töitä ollenkaan...hih

Armaz
armaz

Kiittänyt: 0 kerran
Kiitetty: 15 kertaa

Edellinen

Paluu TERVETULOA!