Naiseni innostuu minun jakamisen ideasta - Miten edetään

Millaisia ohjeita antaisit aloittelevalle hottikselle, aisurille tai alfalle?
suuri fantasia

Naiseni innostuu minun jakamisen ideasta - Miten edetään

Viesti Kirjoittaja suuri fantasia »

Ajattelin tänne kirjottaa kun ensimäistä kertaa uskaltauduin pitkästä aikaa puhumaan asiasta, joka kuitenkin jollain tasolla meitä molempia kiinnostanut, mutta jostain syystä puheenaiheissa vähemmälle huomiolle jäänyt.

Takana on yksi mukava kimppakokemus 1m2n, jonka aikana tuli esiin hyvinkin selvästi että rakas vaimokkeeni saa ylimääräisiä kiksejä siitä miltä minun kaluni näyttää vieraan naisen pyhimmässä ;) Nyt sitten aivan penetraation hetkellä kysyinkin häneltä että olisiko se upea näky katsoa kuinka paksu kaluni odottaisi vieraan naisen panemista? Olihan se! Siitä hetkestä tuo melkein rutiininomainen paukutus saikin ihan uusia piirteitä kun hän innostui kerrassaan mainostamaan mainiota kyytiä ja kalua jota juuri sai, ja tietäähän mitä tuollaiset puheet meille miehille tekee...

Mietinkin tässä että miten paljon nämä asiat aina ovat vain fantasioita? varsinkin kun nyt takana vähän myrskyisempi aikakausi, seksin kuitenkin aina tuoneen meille tarvittavaa kiihkoa ja lämpöä. Miten tunnistat mitä naisesi oikeasti haluaa ja mikä on vain "satua". Miten eteenpäin? Kukapa mies ei tuosta tilanteesta unelmoisi :w00t:
suuri fantasia

Re: Naiseni innostuu minun jakamisen ideasta - Miten edetään

Joko asiaa ei oteta tosissaan tai kyseinen kuvio on tilastollinen mahottomuus...
diceros
Todennettu
Todennettu

Viesti Kirjoittaja diceros »

Pienin askelin... Ihan alkuun voisi kokeilla vaikka että mitä nainen on mieltä jossain baarissa hitaan tanssimisesta toisen naisen kanssa, kun itse katselee. Jne.
LtdEdt

Viesti Kirjoittaja LtdEdt »

suuri fantasia kirjoitti:Joko asiaa ei oteta tosissaan tai kyseinen kuvio on tilastollinen mahottomuus...
Ei ainakaan mahdottomuus. Arkielämässä oon kuullut paljon enemmän tästä, kuin naisosapuolen jakamishaluista. Kyse voi tosin olla myös siitä, kummasta on pienempi kysymys miesten kesken alkaa keskustelemaan.
Amelie
Todennettu
Todennettu

Viesti Kirjoittaja Amelie »

diceros kirjoitti:Pienin askelin... Ihan alkuun voisi kokeilla vaikka että mitä nainen on mieltä jossain baarissa hitaan tanssimisesta toisen naisen kanssa, kun itse katselee. Jne.
Itsehän en ole miestäni jakamassa, mutta.. Jotenkin tuollainen hellyys/hempeys, jollaiseksi hitaiden tanssimisen lasken, tuntuisi pahalta. Tarkoitan, että vaikka "jakaisin" oman mieheni harrastamaan seksiä toisen naisen kanssa, niin tuollainen vähänkään tunteellinen toiminta nostaisi karvat pystyyn. Mutta mä oon kyllä väärä neuvomaan :D

Mitä mieltä esim. Pussycat on?
♥ Majava

"Why do people say "Grow some balls"? Balls are weak and sensitive! If you really wanna get tough, grow a vagina! Those things take a pounding!"
pussycat
Todennettu
Todennettu

Viesti Kirjoittaja pussycat »

Amelie kirjoitti:
diceros kirjoitti:Pienin askelin... Ihan alkuun voisi kokeilla vaikka että mitä nainen on mieltä jossain baarissa hitaan tanssimisesta toisen naisen kanssa, kun itse katselee. Jne.
Itsehän en ole miestäni jakamassa, mutta.. Jotenkin tuollainen hellyys/hempeys, jollaiseksi hitaiden tanssimisen lasken, tuntuisi pahalta. Tarkoitan, että vaikka "jakaisin" oman mieheni harrastamaan seksiä toisen naisen kanssa, niin tuollainen vähänkään tunteellinen toiminta nostaisi karvat pystyyn. Mutta mä oon kyllä väärä neuvomaan :D

Mitä mieltä esim. Pussycat on?
Tohon on kuulkaas vaikea sanoa yhtään mitään. Mua ei oikeastaan kiinnosta tietää, mitä mieheni toisen naisen kanssa tekee, kunhan eivät nyt perhettä perusta! En saa mitenkään kiksejä siitä, että mies saa toista. Ne kiksit tulee varmaan eniten siitä, millä fiiliksellä mies kotiin tulee. Siis että toisen hyvä olo heijastuu sitten parisuhteeseenkin.

Usein, kun Jeunaksen kanssa ollaan liikenteessä, mulla on tapana bongata sille naisia. Oon siis jonkinlaisena suodattimena, että kenet kelpuuttaisin ja kenet en :D

Mulle riittää se, että mies ilmoittaa etukäteen, kenen kanssa on mitäkin puuhailemassa. Ja mitä hellyyden osoituksiin tulee, niin rajan vetäisin ensin verbaalisiin hellyydenosoituksiin. En näe esim sanojen: rakas ja kulta kuuluvan niihin tapaamisiin. Lisäksi lauseita, joita oon itse kuullut muilta miehilta, esim: "Mulla on ollut ikävä sua" tai "Voi, kun me oltais tavattu 15 vuotta sitten" karsastan aika lailla. Ne kertoo ehkä siitä, että haluaisi jotain enemmän.

Sit, yks asia, mikä saattais tehdä mulle tiukkaa on se, että J jäisi jonkun luokse yöksi nukkumaan. Se vois olla liian hempeetä.

Mun täytyy miettiä asiaa myös siltä kantilta, että se, mitä itse teen muiden kanssa on oltava suotavaa myös Jeunakselle. Eli en voi ruveta urputtamaan sellaisesta asiasta, mitä itsekin teen.

Mutta hankala kyllä neuvoa, että miten pitäisi lähteä alkuun tuossa SF:n tapauksessa. Omassa elämässä asiat on vaan loksahtaneet paikoilleen. Tai näin ainakin itsestäni tuntuu. Jeunas saattaa olla sitten jo toista mieltä :D
suuri fantasia

Soutaa ja huopaa... Keskusteltiin asiasta kun löytyi sähköpostiin eräs mukava ja kiimainen 18-vee tiukkis... Ei kuulema elämään tarvita mitään liikkuvia osia lisää. Asia siis telakalla taas toistaseks. Ei edes tapaaminen, vaimokkeen tietäessäkään, tule kysymykseen. Eli toisinsanoen epävarmuus saa kuvittelemaan nuoremman nartun uhkana. Voi voi... Eipä tässä mies muuta voi kun kunnioittaa toivettaa koska ei mikään teinipillu ole parisuhteen arvoinen. Harmittaahan se toki kun ennen yhteen muuttoa asiat oli jokseenkin rennommin...
Amelie
Todennettu
Todennettu

Viesti Kirjoittaja Amelie »

Uskon että näissä asioissa soutaminen ja huopaaminen on iso osa koko prosessia, oli kyseessä sitten mies tai nainen.

Majava ainakin on välillä ollut sellainen seilori, että on ollut vaikeaa pysyä tämän mielenliikkeiden perässä mukana. Omista nyt puhumattakaan :lol:

Multa ei tän parempaa neuvoa saa:
Älä tee tästä isoa juttua.

Jos naisesta alkaa tuntua, että tämä kuvio on se päämäärä jonne on pakko päästä tai jotain oleellista puuttuu, niin koko hommaan tulee luultavasti tällainen asenne: :sick:
♥ Majava

"Why do people say "Grow some balls"? Balls are weak and sensitive! If you really wanna get tough, grow a vagina! Those things take a pounding!"
pussycat
Todennettu
Todennettu

Viesti Kirjoittaja pussycat »

Ja jos naiselle tulee sellainen tunne, että pakko tähän on suostua, että ukko lopettaa sen ruinaamisen, se on myös :sick: -tilanne
suuri fantasia

Ymmärrän täysin mitä tarkoitatte. Eikä todellakaan tarkoitukseni ole sellainen :) Sitä pitää vain itteensä toppuutella ja muistuttaa ettei aina saa karkkia :)
Vastaa Viestiin