Hei, nainen!

Millaisia ohjeita antaisit aloittelevalle hottikselle, aisurille tai alfalle?
Amelie
Todennettu
Todennettu

Hei, nainen!

Viesti Kirjoittaja Amelie »

Lähes jokainen meistä tämän foorumin naisista on joskus ollut hottistelua (hotwife) vasta harkitseva aloittelija ja vähän sekaisin omien ajatustensa kanssa.

Tämä alue näkyy myös vierailijoille ja ehkä tätä ketjua lukee juuri sellainen nainen, joka vasta harkitsee koko hommaa.

Miten on Pumpperin hottikset, millaisia ajatuksia teillä pyöri alkuaikoina mielessä? Millaisia neuvoja, vinkkejä, rohkaisuja, ajatuksia haluaisitte jakaa niiden naisten kanssa, jotka vasta harkitsevat koko asiaa tai tälle foorumille liitymistä?

PS. Kiitokset tästä mahtavasta ideasta Pussycatille ja itselleni vielä tuntemattomaksi jäänelle aisurille.
♥ Majava

"Why do people say "Grow some balls"? Balls are weak and sensitive! If you really wanna get tough, grow a vagina! Those things take a pounding!"
Amelie
Todennettu
Todennettu

Re: Hei, nainen!

Viesti Kirjoittaja Amelie »

Itse ainakin mietin seuraavia:

- Mies varmaan haluaa muita naisia kun ehdottelee tällaista.

- Mies on kyllästynyt muhun.

- Jos suostun tähän niin seksielämään ei enää kuulu muuta.

- Meidän suhde ei kestä tätä. Tää on aivan liian hullua.

- En mä voi kun oon äiti.

- En ainakaan kirjaudu millekään foorumille. Siellä on pelkkiä pervoja tai sellaisia jotka nauraa mut, täysin kokemattoman, pihalle.

- Emmä osaa. Emmä löydä ketään. Emmä kelpaa.

- Jos harkitsen tätä niin se on yhtä kuin lupaus tekemisestä.

Mies ei halunnut muita, ei ollut kyllästynyt muhun ja meidän seksielämään kuuluu edelleen se "rakkausseksi" johon nämä kuviot eivät liity lainkaan. Meidän suhde on kestänyt hottis-aisuri-kuviot vallan mainiosti, tää on korkeintaan vahvistanut meidän suhdetta (ollaan oltu n. 10 vuotta yhdessä). Syy vahvistumiselle on mielestäni yksinomaan siinä, että ennen kuin alettiin harrastaa näitä kuvioita todellisuudessa eli muualla kuin fantasioissa, me keskusteltiin, keskusteltiin, keskusteltiin ja sovittiin alustavista säännöistä.

Ollaan vanhempia, mutta ihan yhtä vähän nämä kuviot kuuluvat lapselle kuin mikään muukaan vanhempien välinen seksielämä. Äitikin voi ;)

Olin aiemmin eräällä toisella foorumilla jäsenenä, mutta sitten päätettiin parin sieltä tutuksi käyneen hyvän tyypin kanssa perustaa tätä Pumpperi. Täällä(kin) voi pervoilla tai olla pervoilematta. Aika usein tulee höpistyä niitä näitä täällä hengaavien kivojen tyyppien kanssa. Seuraakin on löytynyt ja hauskaa ollut ;)

Ja vaikka lupaisit harkita, tutustua aiheeseen ja liityä foorumille, se ei ole mikään lupaus. Aina saa (ja PITÄÄ, jos siltä tuntuu) lyödä jarrut pohjaan ja perua koko jutun jos se ei tunnu omalta.

Meillä on täällä myös naisille ihan oma alue jonne miehillä ei ole asiaa. Siellä tulee kerrottua mieltä painavista asioista, kysyttyä neuvoa ja juteltua ihan kaikesta mahdollisesta.

Lämpimästi tervetuloa!

Rekisteröidy ja laita mulle vaikka yksityisviestiä jos haluat kysyä jostain asiasta :)
♥ Majava

"Why do people say "Grow some balls"? Balls are weak and sensitive! If you really wanna get tough, grow a vagina! Those things take a pounding!"
pussycat
Todennettu
Todennettu

Viesti Kirjoittaja pussycat »

Meillä Jeunas oli tutustunut aiheeseen jo ties kuinka kauan ennenkuin uskalsi mulle mitään mainita.

Joskus silloin tällöin seksin aikana jutteli, että miltä tuntuisi, jos hänen sijaan siinä olisikin joku muu. Ajatuksena kuulosti kiihottavalta, mutta asialle ei tehty mitään.
Kerran sitten tuli sellainen tilanne vastaan, että mulle tuli mahdollisuus kokeilla meille molemmille tuttua miestä. Tämä "vieras" mies oli herättänyt mun huomioni jo aikaisemminkin. Tyyppi vihjaili mulle, että ilmaantuu yöllä mun huoneeseen, jos en lukitse ovea. Kerroin siitä omalle miehelleni ja hän sanoi, että :"Anna palaa!!!!"

Ajatus oli mun mielestä kiinnostava. Jätin oven lukitsematta, mutta en todellakaan uskonut, että tyyppi tekisi asialle mitäään. Heräsin kuitenkin siihen, että mun sängyn vierellä seisoi alaston mies täydessä seisokissa. Siinä meni sitten useampi tunti ennenkuin uni tuli silmään uudestaan :P

Seuraavana päivänä ilmoitin heti Jeunakselle, mitä oli tapahtunut. Vastaanotto oli todella innostunut. Kun pääsin kotiin, mulla oli vastassa kiimainen mies, joka halusi kuulla jokaisen yksityiskohdan yön tapahtumista. Ja minähän kerroin!!!! Ja voi sitä naimisen määrää seuraavan parin viikon aikana :D

Tämän jälkeen olikin sitten hiljaista pitkän ajan. Tuli opiskelut, työelämään siirtyminen, lapset, ym. ym.
Seksielämä kuivui kasaan. Mua ei kiinnostanut mikään. Ehkä pari kertaa vuodessa tein velvollisuudentunteesta jotain. Jeunas otti silloin tällöin esiin toisen miehen, mutta kaikki jäi vain keskustelun tasolle moneksi vuodeksi. Kunnes:

Eräänä päivänä Jeunas esitteli mulle tämänkaltisen sivuston, jonne tutustuin ensin yhdessä Jeunaksen kanssa ja sitten salaa yksin ;)
Ajatukset laukkasi samaa reittiä, kuin Ameliellakin.
-Enhän mä voi!!!!
- Kuka mua haluais!!!!!
-Täähän on ihan pervoa!!! Sairasta!!!!
-Kaikenmaailman runkkareita sitä maa päällänsä kantaa!!!!!
-Voiskohan toi olla kivaa, oikeasti????

Mutta silti kirjauduin. ONNEKSI!!!! Jokin vaan veti puoleensa.

Tein esittelyn ja aloin viihtyä chatissa. Sain yksäreitä todella mukavilta miehiltä ja myös ei niin selväjärkisiltä. Nopeasti hahmottui, mitä itse haluan, ja mitä olen valmis tekemään. Ja koko ajan juteltiin Jeunaksen kanssa, mitä me yhdessä halutaan.
Erään miehen kanssa juttu alkoi luistaa niin hyvin, että päätettiin vaihtaa kuvat. Olin vakuuttunut ;)
Sitten soitettiin. Edelleen vakuuttunut :P
Kunnes päätettiin ihan tavata. Siinä vaiheessa olin täysin vakuuttunut siitä, että tää on oikeesti ihan oikeiden, selväjärkisten, tavallisten ihmisten hommaa. Tapa heittää arki hetkeksi nurkkaan ja nauttia täysin rinnoin!!! :)

Niinpä sitten eräänä päivänä musta tuli oikea hottis, tavalla, jota muistelen edelleen :heart:

Sen lisäksi, että meidän parisuhde sai uutta potkua, olen saanut tajuttoman hyvää seksiä järkyttävän seksikkäiltä miehiltä.
Mutta se, mitä en osanut edes odottaa tai toivoa, oli se, että olen tutustunut maailman ihanimpiin ihmisiin. Saanut elinikäisiä, rakkaita ystäviä, joita en olisi ikinä oppinut tuntemaan ilman tätä aluksi kummalliselta tuntunutta harrastusta :)

Ja jos jaksoit lukea tähän asti, kehoittaisin antamaan tälle foorumille mahdollisuuden. Ja ennenkaikkea potkua parisuhteeseen :)

Nauttikaa!!!!! Tiedän, että se on mahdollista ;)
Kalla80

Viesti Kirjoittaja Kalla80 »

Hei,

Mä voin niin yhtyä noihin teidän kirjoituksiin tällä hetkellä. Päässä pyörii yhtä ja toista ajatusta. Kiitos kun olette jakaneet ajatuksianne
parinrva38_

Viesti Kirjoittaja parinrva38_ »

niin :) Jännittäviä ajatuksia todellakin pyörii mielessä :) Aika moni noista ajatuksista käynyt mielessäni
pussycat
Todennettu
Todennettu

Viesti Kirjoittaja pussycat »

Kannattaa muistaa, että kaikki ajatukset ja tuntemukset ovat sillä hetkellä oikeita, ja kuuluvat tämän pelin henkeen. Asioita vatvoo mielessä edestakaisin. Ja jos tuntuu, että pääkoppa halkeaa, kannattaa jutella asiasta oman puoliskon kanssa ja/tai sitten ihan jonkun ulkopuolisen. Ulkopuolisella tarkoitan sellaista, joka ymmärtää pelin hengen (esim. paras kaveri, jolle voi uskoutua tai sitten joku pumpperilainen) Vertaistuki on yllättävän tärkeää :)
parillebull

Viesti Kirjoittaja parillebull »

Mukava ketju. Olen itse koko aiheessa vielä täysi aloittelija mutta haluan tuoda uuden "aloittelijan näkökulman" tähän keskusteluun. Olen saanut viestejä alfoilta ja kaikki kovasti kyselevät MILLOIN siirrytte seuraavaan vaiheeseen....ja KOSKA olette valmiit etenemään. Tuntuu jotenkin siltä, että se mikä kuviossa on keskeisintä, siivutetaan usein sen nojalla että laaditaan aikatauluja sen etenemisen suhteen. Haluaisin siis muistuttaa muita aloittelijoita että koko kuvion tarkoitushan on nautinto...ja siitä on suuri osa henkistä. Kaikille kyselijöille olen vastannut että etenen mieheni kanssa silloin kun etsimme lisää ja erilaista nautintoa. Koen yhtälailla olevani hottis vaikka toistaiseksi nautinto on tullut vain fantasioinnista ja aiheeseen tutustumisesta (sillä todella on ollut positiivinen vaikutus minun ja mieheni seksielämään). Monelle tämä voi jopa riittää. Enkä nyt sano että meille riittää tämä (ei varmasti pitkään riitäkään)...mutta haluan kyseenalaistaa aikataulutusnäkökulman ja muistuttaa keskittymään nautinnon etsimiseen. Sen nautinnon voi kukin löytää omilla tavoillaan:)
18cmtku
Todennettu
Todennettu

Viesti Kirjoittaja 18cmtku »

parillebull kirjoitti:Mukava ketju. Olen itse koko aiheessa vielä täysi aloittelija mutta haluan tuoda uuden "aloittelijan näkökulman" tähän keskusteluun. Olen saanut viestejä alfoilta ja kaikki kovasti kyselevät MILLOIN siirrytte seuraavaan vaiheeseen....ja KOSKA olette valmiit etenemään. Tuntuu jotenkin siltä, että se mikä kuviossa on keskeisintä, siivutetaan usein sen nojalla että laaditaan aikatauluja sen etenemisen suhteen. Haluaisin siis muistuttaa muita aloittelijoita että koko kuvion tarkoitushan on nautinto...ja siitä on suuri osa henkistä. Kaikille kyselijöille olen vastannut että etenen mieheni kanssa silloin kun etsimme lisää ja erilaista nautintoa. Koen yhtälailla olevani hottis vaikka toistaiseksi nautinto on tullut vain fantasioinnista ja aiheeseen tutustumisesta (sillä todella on ollut positiivinen vaikutus minun ja mieheni seksielämään). Monelle tämä voi jopa riittää. Enkä nyt sano että meille riittää tämä (ei varmasti pitkään riitäkään)...mutta haluan kyseenalaistaa aikataulutusnäkökulman ja muistuttaa keskittymään nautinnon etsimiseen. Sen nautinnon voi kukin löytää omilla tavoillaan:)
Matka on tärkeämpi kuin päämäärä ja matkasta voi nauttia vaikkei koskaan päätyisikään "perille" asti... :)

"Sex without love is a meaningless experience, but as far as meaningless experiences go its pretty damn good."
Antonio Banderas (no ei se sitä sanonu mutta parempi mielikuva näin)
18cmtku
Todennettu
Todennettu

Viesti Kirjoittaja 18cmtku »

parillebull kirjoitti:Mukava ketju. Olen itse koko aiheessa vielä täysi aloittelija mutta haluan tuoda uuden "aloittelijan näkökulman" tähän keskusteluun. Olen saanut viestejä alfoilta ja kaikki kovasti kyselevät MILLOIN siirrytte seuraavaan vaiheeseen....ja KOSKA olette valmiit etenemään. Tuntuu jotenkin siltä, että se mikä kuviossa on keskeisintä, siivutetaan usein sen nojalla että laaditaan aikatauluja sen etenemisen suhteen. Haluaisin siis muistuttaa muita aloittelijoita että koko kuvion tarkoitushan on nautinto...ja siitä on suuri osa henkistä. Kaikille kyselijöille olen vastannut että etenen mieheni kanssa silloin kun etsimme lisää ja erilaista nautintoa. Koen yhtälailla olevani hottis vaikka toistaiseksi nautinto on tullut vain fantasioinnista ja aiheeseen tutustumisesta (sillä todella on ollut positiivinen vaikutus minun ja mieheni seksielämään). Monelle tämä voi jopa riittää. Enkä nyt sano että meille riittää tämä (ei varmasti pitkään riitäkään)...mutta haluan kyseenalaistaa aikataulutusnäkökulman ja muistuttaa keskittymään nautinnon etsimiseen. Sen nautinnon voi kukin löytää omilla tavoillaan:)
Matka on tärkeämpi kuin päämäärä ja matkasta voi nauttia vaikkei koskaan päätyisikään "perille" asti... :)

"Sex without love is a meaningless experience, but as far as meaningless experiences go its pretty damn good."
Antonio Banderas (no ei se sitä sanonu mutta parempi mielikuva näin)
Rautahannu
Todennettu
Todennettu

Viesti Kirjoittaja Rautahannu »

pussycat kirjoitti:Kannattaa muistaa, että kaikki ajatukset ja tuntemukset ovat sillä hetkellä oikeita, ja kuuluvat tämän pelin henkeen. Asioita vatvoo mielessä edestakaisin. Ja jos tuntuu, että pääkoppa halkeaa, kannattaa jutella asiasta oman puoliskon kanssa ja/tai sitten ihan jonkun ulkopuolisen. Ulkopuolisella tarkoitan sellaista, joka ymmärtää pelin hengen (esim. paras kaveri, jolle voi uskoutua tai sitten joku pumpperilainen) Vertaistuki on yllättävän tärkeää :)
Hienosti laitettu, Pussy! Kiitos
Vastaa Viestiin