Kuinka kertoa aisurifantasiasta kumppanille?

Millaisia ohjeita antaisit aloittelevalle hottikselle, aisurille tai alfalle?
Amelie
Todennettu
Todennettu

Re: Kuinka kertoa aisurifantasiasta kumppanille?

Viesti Kirjoittaja Amelie »

jellona-vantaa kirjoitti:
Amelie kirjoitti:Miesten kannattaa muistaa, että he ovat usein asiaa miettineet jo vuosia, keränneet rohkeutta kertoa.
Naisella voi mennä ihan yhtä kauan kerätä rohkeutta tehdä mitään.

Lisäksi yksin hiljaisuudessa miettiminen ei ole useinkaan yyyyhtään sama asia kuin asioiden pohtiminen puolison kanssa.
Yksin haaveillessa asiat menevät oman mielen mukaan..
Miten puolisosi otti asian esille? Ja minkälaisessa tilanteessa?
Majava voi tulla itse kertomaan :)
♥ Majava

"Why do people say "Grow some balls"? Balls are weak and sensitive! If you really wanna get tough, grow a vagina! Those things take a pounding!"
Majava
Todennettu
Todennettu

Viesti Kirjoittaja Majava »

Olipa kerran pimeaä ja myrskyinen yö....

:D

Ei vaan jotenkin näin... Ameliiii saa täyttää mahdolliset aukot (no pun intended).

Aika monta vuotta sitten meillä oli suhde jostain syystä vähän huonommassa kunnossa ja erään riidan päätteeksi A päätyi vieraaseen sänkyyn. Tämän hän siis tunnusti minulle pari päivää sen jälkeen kun oli tapahtunut. Olin luonnollisesti erittäin vihainen, pettynyt ja surullinen.

Tämä "selvitettiin" aika nopeesti pois alta ja kun päädyimme sänkyyn sovittelemaan niin olinkin aivan villinä. Siinä oli jotain sellaista ottaa takaisin omani fiilistä, mielettömän kiihottavaa. Muistaakseni sanoinkin hänelle silloin tästä, ei siitä miten kiihottavaa oli vaan että halusin pian olla viimeinen jonka kanssa hän on harrastanut seksiä.

Tämä juttu alkoi sitten myöhemmin hiipiä yhteisiin fantasioihin ja taisin pyytää häntä kertomaan jotain yksityiskohtiakin.... Siitä se sitten van lähti laajenemaan....

Sen verran stressaava tilanne on ilmeisesti ollut se kun olen ihan konkreettisesti tuonut tämän esille, että jos tämän oikeesti tekisi ihan oikeassa elämässä että sitä tilannetta en ihan muista... Taustatyö oli kuitenkin erittäin tärkeä1 :cheerful:
Entinen JakavaM.
Edelleen Amelien Omamies™
Amelie
Todennettu
Todennettu

Sen verran lisään, että ihan puskista idea ei tullut. Ja siinä olikin yksi osasyy sille miksi sinne "vieraaseen" (ehheh, Majavan hyvän ystävän, hups... Tätä en kyllä Majavalle vuosiin tunnustanut) sänkyyn hyppäsin: kimppafantasioista oli puhuttu, paljon. Liian paljon. Alkoi tuntua, että siinä on kaikki mitä mies haluaa, nähdä mut jonkin toisen käsittelyssä. Mistään aisurikuvioista ei ollut ollut puhetta. Vituttikin jossain vaiheessa se, että eikö tää meidän seksielämä tällaisenaan riitä ja kelpaa..
Niinpä sitten vihaisena riidasta, humalassa, lohdutuksen tarpeessa päädyin pettämään. Ajatus oli jotain tyyliin, että pannaan sitten muiden kanssa ja panen jonkin sellaisen kanssa joka keskittyy muhun, ei fantasioimaan kolmannesta samalla, vaan että pannaan vaan ja se "riittää". Ei niitä ylpeimpiä hetkiä elämässäni...

No joo! Mutta noin se suurinpiirtein meni ja nyt ollaan tässä
:)
♥ Majava

"Why do people say "Grow some balls"? Balls are weak and sensitive! If you really wanna get tough, grow a vagina! Those things take a pounding!"
Majava
Todennettu
Todennettu

Ei se nyt sentään ihan pelkästään ollut mun kannalta kolmannesta fantasoimista ja olin hyvinkin tyytväinen seksielämäämme. Vaikka haluaa jotain lisäksi ei tarkoita ettei olisi tyytväinen. :)
Entinen JakavaM.
Majava
Todennettu
Todennettu

Ja lisätään samalla että jos ei ole seksielämäänsä tyytyväinen niin minkään ulkopuolisen tuominen suhteeseen ei sitä kyllä pelasta. Jos haluaa näitä leikkiä niin ensin täytyy kahdenkeskeiset leikit toimia.
Entinen JakavaM.
Amelie
Todennettu
Todennettu

Majava kirjoitti:Ei se nyt sentään ihan pelkästään ollut mun kannalta kolmannesta fantasoimista ja olin hyvinkin tyytväinen seksielämäämme. Vaikka haluaa jotain lisäksi ei tarkoita ettei olisi tyytväinen. :)
Joo, joo. Kyllähän mä sen NYT tiedän, mutta siltä se silloin tuntui. Ehkäpä neuvoksi voisi siis antaa sellaisen, että kun kerrot näistä fantasioita, niin muista myös kertoa ettet ole puolisoosi kyllästynyt ja että koko seksielämän ei ole tarkoitus pyöriä vain tämän yhden asian ympärillä :) Me tytöt ollaan täällä käytetty välillä termiä "rakkausseksi" eli se mitä on vain sen oman kullan kanssa, ilman kolmansia osapuolia millään tavalla. Sitä ei kannata unohtaa :)
♥ Majava

rokipoki

Viesti Kirjoittaja rokipoki »

kirjotin ensin pitkän pätkän kun sitten mietin voisin kiteyttää sen vain että mun vaimosta ei aina ota selvää rakastan sitä tuollaasena kuin se on se tietäämitä haluan ja uskon että sillä ei suuremmin sitä vastaan mitään oo päin vastoon mutta ....
Villi-Ira

Viesti Kirjoittaja Villi-Ira »

Koska ajatuksia ei voi lukea, kertominen on ainut vaihtoehto. Kertominen tavalla tai toisella. Netin ihmeellisen maailman ja löytöjen kautta asian voi ottaa puheeksi. Kulta, oletko kuullut, että....
LtdEdt

Viesti Kirjoittaja LtdEdt »

Villi-Ira kirjoitti:Koska ajatuksia ei voi lukea, kertominen on ainut vaihtoehto. Kertominen tavalla tai toisella. Netin ihmeellisen maailman ja löytöjen kautta asian voi ottaa puheeksi. Kulta, oletko kuullut, että....
Komppaan tätä. Hyvä tapa avata keskustelua voisi olla nimenomaan tämä 'olen nähnyt videoita joissa...' - herätä seksuaalinen mielikuva.
Omegako

Viesti Kirjoittaja Omegako »

Alkuperäiseen postaukseen liittyen: Aivan mielettömän hyvä teksti! Allekirjoitan omalta osaltani aivan täysin!
Vastaa Viestiin