Kuinka kertoa aisurifantasiasta kumppanille?

Millaisia ohjeita antaisit aloittelevalle hottikselle, aisurille tai alfalle?
exmark

Re: Kuinka kertoa aisurifantasiasta kumppanille?

Viesti Kirjoittaja exmark »

Himo sokaisee ainakin itseni ja oletan innoissani kertomieni fantasioiden tai toiveiden olevan just sitä, mitä vaimonkin varmasti haluaa. Eihän se sitten monestikaan ihan niin ole ja puren hammasta, kun vaimo torppaa idean. Tällä elämänalueella en vieläkään tunne vaimoani tarpeeksi hyvin :/

Taitaa meillä monella olla se pitkä tie onneen. Pitää vaan olla kärsivällinen ja taidolla tuoda halujaan esiin sopivassa paikassa ja hienotunteisesti.. ja uskoa, että ajatukset muokkautuvat pikkuhiljaa myös siellä vaimon päässä :)
11.1.11, 14.11.20. 30.12.2020 on my mind!
Amelie
Todennettu
Todennettu

Viesti Kirjoittaja Amelie »

Miesten kannattaa muistaa, että he ovat usein asiaa miettineet jo vuosia, keränneet rohkeutta kertoa.
Naisella voi mennä ihan yhtä kauan kerätä rohkeutta tehdä mitään.

Lisäksi yksin hiljaisuudessa miettiminen ei ole useinkaan yyyyhtään sama asia kuin asioiden pohtiminen puolison kanssa.
Yksin haaveillessa asiat menevät oman mielen mukaan..
♥ Majava

"Why do people say "Grow some balls"? Balls are weak and sensitive! If you really wanna get tough, grow a vagina! Those things take a pounding!"
18cmtku
Todennettu
Todennettu

Viesti Kirjoittaja 18cmtku »

Sama asia joka fantasiana on tolkuttoman kiihottava saattakin olla todellisessa tilanteessa jotain ihan muuta... kannattaa keskustella asioista avoimesti mutta ennen kaikkea kuunnella toinen toistaan ja itseään. Aina pitää voida viheltää peli poikki jos fiilikset menee epävarmoiksi. Ei kannata asettaa tavoitteita vaan katso mihin tutkimumatka johtaa ja nauttia siitä matkasta... pelkästään asiasta fantasioiminen yhdessä voi olla tolkuttoman antoisaa :)

"Sex without love is a meaningless experience, but as far as meaningless experiences go its pretty damn good."
Antonio Banderas (no ei se sitä sanonu mutta parempi mielikuva näin)
zoke69

Viesti Kirjoittaja zoke69 »

Ja ei ne (vaimon) mielialamuutokset lopu siihen kertomiseen tai ensimmäisiin kertoihin, vaan ainakin meillä vielä vuosikymmenienkin jälkeen toisinaan jonkun huonomman kokemuksen jälkeen saattaa tulla hetkeksi stoppi ja ajatus että onko tässä mitään järkeä moiseen. :cwy:

No antaa ajan rauhassa kulua ja aina on moisesta vaimon mieli herännyt uudestaan sopivassa tilaisuudessa koemaan jälleen kivaa muidenkin kanssa. :D
Vaimon nauttiessa myös itse nauttii
Runsasrouvabi

Viesti Kirjoittaja Runsasrouvabi »

Kyseinen fantasia tuntui minusta (ja ehkä vieläkin osittain tuntuu) vastenmieliseltä. Olen kyllä ollut pitkässä parisuhteessa uskoton miehelleni, mutta aina yksin. Olemme puhuneet paljon siitä, että puolisot muuttuvat hieman eri tavalla iän myötä. Itse olen aina ollut seksuaalisesti erittäin aktiivinen ja puolisonikin oli ennen.
Hänen mielestään olen "kauneimmillani saadessani orgasmin" ... ehkä hänen mielestään myös kiihottavimmillaan. Joskus hän on puhunut, että minun tulisi puhjeta kukoistukseen vaikka toisen miehen tai naisen kanssa. Nykyään on mieleeni tullut, että hän saattaisi haluta nähdä vaimonsa "kukoistuksessa", vaikka itse ei ole mukana.

Kuullessani sanan "aisuri" minulle on tullut mieleeni kuva jostakin luuserimiehestä, joka ei hallitse vaimoaan. Kun luin alkujutun, alan ymmärtää, että kyse voi olla myös muusta eli kummankin puolison nautinnosta.

Kiitos avartavasta kirjoituksesta!
tate

Viesti Kirjoittaja tate »

Aisurin ei todellakaan tarvitse olla tahdoton luuseri.
Meillä homma alkoi pitkien keskustelujen kautta.
Ensimmäisellä kerralla menimme molemmat puihin.
Sitten sovittiin, että vaimo käy ensin yksin ja se onnistui hyvin.
Sen jälkeen olemme olleet sekä kimpassa että vaimo yksin rakastajansa kanssa.
Sanaa "Alfa" en käytä, koska kyse ei ole kenenkään alistamisesta tai hallitsemisesta
kalle06

Viesti Kirjoittaja kalle06 »

uusi käyttäjä esittäytyy... Oon 30-vuotias perheellinen bi kaveri Kokkolasta. Muutaman kerran oon vaimolle kertonu omasta fantasiastani. Vaimo ei asiasta vielä oo innostunu, joten yksin liikkeellä.. Mutta sanotaan näin. Että hyviä asioota tuli esiin...
HotBaby

Viesti Kirjoittaja HotBaby »

Meillä aikoinaan mies alkoi pikkuhiljaa kertomaan kammarinpuolella tuhmia tarinoita vierasta miehistä, joista tais huomata mun "hieman" innostuvan :) Lueskeli myös tuohonaikaan paljon alan tarioita, joita mä sit aloin kanssa silmäillä, jotenkin siis sai mut kans koneen ääreen niitä lukemaan.

Reaktiostani kyllä näki, et jutut puree minuu ja vasta sen jälkeen alkoi puhumaan, et ois mukava tälläistä oikeasti toteuttaa :D Olin jo siis hyvin itsekkin alkanut asiasta fantasioida, enkä tainut olla vaikeakaan ympäripuhuttava vaikka epäilyksiä minulla olikin!

"Vahingossa" kuitenkin ekaa kertaa pääsimme testaamaan kolmattapyörää, se oli erityisesti aisurille melkoinen tunteiden vuoristorata. Mutta minä taisin nauttia vaan suuresta extahuomiosta minkä mieheni minulle soi tapahtuman jälkeen...joten taisin tykästyä tähän ajatukseen ja sillä tiellä ollaan :)
jellona-vantaa

Viesti Kirjoittaja jellona-vantaa »

Amelie kirjoitti:Miesten kannattaa muistaa, että he ovat usein asiaa miettineet jo vuosia, keränneet rohkeutta kertoa.
Naisella voi mennä ihan yhtä kauan kerätä rohkeutta tehdä mitään.

Lisäksi yksin hiljaisuudessa miettiminen ei ole useinkaan yyyyhtään sama asia kuin asioiden pohtiminen puolison kanssa.
Yksin haaveillessa asiat menevät oman mielen mukaan..
Miten puolisosi otti asian esille? Ja minkälaisessa tilanteessa?
pussycat
Todennettu
Todennettu

Viesti Kirjoittaja pussycat »

exmark kirjoitti:Himo sokaisee ainakin itseni ja oletan innoissani kertomieni fantasioiden tai toiveiden olevan just sitä, mitä vaimonkin varmasti haluaa. Eihän se sitten monestikaan ihan niin ole ja puren hammasta, kun vaimo torppaa idean. Tällä elämänalueella en vieläkään tunne vaimoani tarpeeksi hyvin :/

Taitaa meillä monella olla se pitkä tie onneen. Pitää vaan olla kärsivällinen ja taidolla tuoda halujaan esiin sopivassa paikassa ja hienotunteisesti.. ja uskoa, että ajatukset muokkautuvat pikkuhiljaa myös siellä vaimon päässä :)

Toi muuten menee juuri noin..... Välillä vaikea ymmärtää miksei se puoliso innostu samalla tavalla.... Mutta sitten, kun se innostuu, niin voin taata, että ainakin joku näkee tähtiä :whistling: :w00t:
Vastaa Viestiin