Seksuaalisuusasetelmat

Täällä aihe on vapaa!
Silli
Todennettu
Todennettu

Seksuaalisuusasetelmat

Viesti Kirjoittaja Silli »

Tällaisesta teki mieleni avautua, eli aasinsiltaa pitkin asiaan.

Olen miettinyt sitä, että onko tämä hotwife/cuckoldkuvio niin kiehtova juuri siksi että se hakkaa päähän kauhean syvässä istuvia seksuaalisuus- ja siveyskäsitteitä?

Eli ku edelleenkin naisilla ja miehillä tuntuu olevan kovin suuria eroja seksiin liittyviin asioihin suhteutumisessa.

[rankka_yleistys]Naiset ei ajattele/halua seksiä jollei mies sitä erikseen vaadi.[/rankka_yleistys]

Näin maailma edelleen ajattelee. Että naisen pitää maata hiljaa paikallaan ja ajatella siveitä ajatuksia kunnes mies saa likaiset työnsä tehtyä.
Tämä aikanaan naisille suunnatussa ohjeessa esitetty ajatus on yllättävän suosittu edelleen. Ihan kuin naisilla olisi jokin luontainen jarru ilmaista itseään, himoita ja haluta asioita.

Tästä todennäköisesti johtuu se, että tilanne on useimmiten niinpäin että mies haaveilee vaimonsa saavan vierasta, mutta ei uskalla sanoa mitään. Minäkin olen ollut tässä tilanteessa muutaman kerran. Ja useimmiten oon ollut jopa oikeassa. Naiset ovat varautuneempia. Johtuisiko sitten siitä, että kun tuo siveyskäsitys on niin ankara, on kehittynyt vaistomainen torjuntareaktio. "Huoraksi haukkuvat jos tuollaisia ajattelen, saati sanon tai teen!"

Sitten eräänä päivänä käykin niin, että mies lipsauttaa asian ilmoille. Ja lopputuloksena voikin olla esimerkiksi se, että pariskunta löytää itsensä vaikka täältä. :)

Itseäni viehättää vaimossani juuri tuo alkukantainen, estoton himo, jota hän ei pyrikään tukahduttamaan.
Se saa hänet näyttämään vuosi toisensa jälkeen kauniilta, elinvoimaiselta ja todella kiehtovalta. Aivan kuin ympärillään hehkuisi tulenpunainen aura.

Kymmenen vuotta. Ja edelleen kuin vastarakastunut. Ja joku tulee minulle sanomaan että ootte sairaita, tuo tuhoaa suhteen ynnämuuta. Puhumattakaan siitä että naisen pitää olla siveä. Olen toista mieltä.
"Kun on kerran tarttunut sutta korvista, irti päästäminen on yhtä vaikeaa kuin kiinni pitäminen.
keljuk

Re: Seksuaalisuusasetelmat

Viesti Kirjoittaja keljuk »

Olen aika pitkälti sillin kanssa samaa mieltä asiasta. Naisten on pitänyt aina antaa siveellinen ja pidättyväinen kuva itsestään, ettei tule huoraksi leimatuksi. Toisaalta naiset ovat taatusti samalla tavoin seksuaalisesti aktiivisia ja kokeilunhaluisia avian kuten miehetkin. Eihän kyse voi olla sukupuolesta vaan kyseen täytyy olla luonteesta?!

Meidän parisuhteessa jo seurustelumme aloittaessa tiesin Vaimoni olevan hyvin seksuaalinen persona. Toisaalta vuosien aikana myös huomasin hänestä tietynlaista ujoutta/häveliäisyyttä joka ilmeni siten, että hän kyllä haaveili ja halusi tehdä asioita, muttei rohjennut niitä sitten kuitenkaan tehdä. Nyt vuosien myotä hänen ujoutensa/häveliäisyytensä on vähentynyt ja hänen enemmän ja enemmän uusia, erilaisia juttuja kokeiltuaan on hän tullut myös estottomammaksi ja rohkeammaksi asioiden toteuttamisen suhteen.

Nyt ihan vähän aikaa sitten hän on jopa "kiittänyt" minua ja kertonut kuinka onnelllinen on siitä, kuinka annan hänen olla oma itsensä ja annan hänen toteuttaa seksuaalisia fantasioitaan ja halujaan. Luonnollisesti tuollaisen kuuleminen tekee minut enemmän kuin onnelliseksi, koska haluan hänen olevan onnellinen ja tuntevansa elävänsä suhteessa, jossa hänen ei koskaan tarvitse ajatella jääneensä elämässään kokematta jotain, jonka hän olisi halunnut kokea.
Slutwife42use:n aisankannattaja-aviomies
Maailmassa on kahdenlaisia ihmisiä: Niitä jotka puhuvat tekevänsä asioita ja niitä jotka tekevät asioita. Kumpi sinä olet?
Amelie
Todennettu
Todennettu

Viesti Kirjoittaja Amelie »

Musta alkaa tuntua siltä, että ihan sama vaikka huoraksi leimattaisiin kun kerran "huorailu" (jota hottistelu tietenkään ei ole) on näin helvetin hauskaa :D
♥ Majava

"Why do people say "Grow some balls"? Balls are weak and sensitive! If you really wanna get tough, grow a vagina! Those things take a pounding!"
Silli
Todennettu
Todennettu

Viesti Kirjoittaja Silli »

:lol:
"Kun on kerran tarttunut sutta korvista, irti päästäminen on yhtä vaikeaa kuin kiinni pitäminen.
keljuk

Viesti Kirjoittaja keljuk »

Amelie kirjoitti:Musta alkaa tuntua siltä, että ihan sama vaikka huoraksi leimattaisiin kun kerran "huorailu" (jota hottistelu tietenkään ei ole) on näin helvetin hauskaa :D
:D :D :D :D
Slutwife42use:n aisankannattaja-aviomies
Maailmassa on kahdenlaisia ihmisiä: Niitä jotka puhuvat tekevänsä asioita ja niitä jotka tekevät asioita. Kumpi sinä olet?
Nastamuumio

Viesti Kirjoittaja Nastamuumio »

Toinen asia, mikä tuli mieleeni; onko sellaisia suhteita, joissa molemmat saavat olla hottiksia ja aisureita samaan aikaan? Eli siis myös Hotwife nauttisi, kun aisurimiehensä nauttii uusista valloituksista? Vai meneekö tämä ns. parinvaihdon piiriin?
Amelie
Todennettu
Todennettu

Viesti Kirjoittaja Amelie »

Voi perrrrrrrseeee! Mun piti lainata nastamuumion viestiä, ei muokata ja deletoida siitä puolia pois. Ääääärrrgggh!!!!! Sori!!!

Olin vastaamassa tähän: Toinen asia, mikä tuli mieleeni; onko sellaisia suhteita, joissa molemmat saavat olla hottiksia ja aisureita samaan aikaan? Eli siis myös Hotwife nauttisi, kun aisurimiehensä nauttii uusista valloituksista? Vai meneekö tämä ns. parinvaihdon piiriin?

Että:Onhan näitä pareja olemassa ja täältäkin löytyy. Ei kyseessä silti parinvaihto ole :)
♥ Majava

"Why do people say "Grow some balls"? Balls are weak and sensitive! If you really wanna get tough, grow a vagina! Those things take a pounding!"
KirsiTv
Todennettu
Todennettu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KirsiTv »

Aihetta on jo aiemmin hieman käsitelty täällä:
viewtopic.php?f=84&t=115

Kirsi :heart:
"Femmeseksuaalinen" häilyväsukupuolinen polyamorinen trans-ötökkä ja erilaisten asioiden ihmettelijä!
Nastamuumio

Viesti Kirjoittaja Nastamuumio »

[quote="Amelie"]Voi perrrrrrrseeee! Mun piti lainata nastamuumion viestiä, ei muokata ja deletoida siitä puolia pois. Ääääärrrgggh!!!!! Sori!!!

Et sentään sensuroinut sisällön vuoksi... :D

Kirjoitin kai jotain tällaista:

"Fysiologiset erot miehen ja naisen välillä johtavat siihen, että suurin osa miehistä on seksuaalisesti aktiivisia, kun taas naisista vähemmistö. Mm tästä olen kokeneena naistenmiehenä paljon naisten kanssa keskustellut. Jos ympäristö olisi sallivampi, niin varmaan useampi nainenkin uskaltaisi olla aktiivisempi."

Ja kuten näilläkin foorumeilla on usein kirjoitettu, on monellakin Hottiksella ollut pitkä tie uskaltautua tähän mukaan. Meilläkin oma "Hottiskokelaani" on fantasioissaan sänkyleikeissämme jo vaarallisen pitkällä...
kerttu

Viesti Kirjoittaja kerttu »

Silli!!! Hyvä avaus! :thumbsup:
Seksin sekakäyttäjä - Kun yksi (genre) ei riitä... :D
Vastaa Viestiin