Kyrvän koko....

Täällä aihe on vapaa!

Re: Kyrvän koko....

ViestiKirjoittaja Peltapa » 31 Maalis 2013 12:23

Kyllähän koolla on väliä, mutta oikea tai sopivin koko vaihtelee hyvinkin pitkälti sen perusteella keneltä kysytään :) Pienemmätkin riittävät useimmille, mutta Wau efektiä haettaessa se pituus ja paksuus nousevat todella tärkeiksi kriteereiksi.
Peltapa

Kuvat: 0
Kiittänyt: 0 kerran
Kiitetty: 7 kertaa

ViestiKirjoittaja elovena » 31 Maalis 2013 13:57

Vikke kirjoitti:Tuli kysyttyä autossa juuri hetki sitten asiaa vaimolta. Oletin saavani lyhyen vastauksen tyyliin :"ei koolla ole väliä, sinä olet ihana kulta". Sainkin puolen tunnin monologin vertailevaa muistelua hänen tapaamiensa miesten kalujen koosta ja kuinka niitä oli käytetty ja tietenkin vertaillen minuun. Hyvässä ja rakastavassa sävyssä tietenkin.

Selväksi tuli, että aika isoakin oli nähty ja hyvältä oli tuntunut. Kestävyys ja mielikuvitus tuntui kuitenkin saavan enemmän arvostusta, kuin koko. Joku veneretken keulapiikin voimistelu tuntui jääneen eritoten mieleen. Minulla ei ole venettä. Ja joku hyvin pienikin oli baarista matkaan tarttunut. Se oli kuulemma vaatinut jonkun verran vaimolta asennetta, mutta oli kuulemma hoitanut loppuun asti, kun ei halunnut kaveria loukata. Oli kuulemma tuntunut vaikealta jopa imeä.

Meinasin ajaa kahdesti kurvista ulos.

:biglol:

Joo, niin meinasin. Ajaa kurvista ulos minäkin ihan tässä mökin pöydän äääressä tätä Viken viestiä lukiessani.
Muna juoksee, kana ei...

"Epäröinnin kynnyksellä kysy, kuinka paljon rohkeutta uskallat tänään jättää käyttämättä."
-Tommy Tabermann-
elovena

Kuvat: 6
Kiittänyt: 666 kertaa
Kiitetty: 394 kertaa

ViestiKirjoittaja olli » 09 Huhti 2013 12:42

olli

Todennettu

Kuvat: 32
Kiittänyt: 610 kertaa
Kiitetty: 475 kertaa

ViestiKirjoittaja kerttu » 20 Touko 2013 20:00

Armi65 kirjoitti:
Jaana72 kirjoitti:Mua kyllä oikeasti pelottaa ne isot vehkeet... Kun en todella halua tulla "runnotuksi" :)
Ja usei juuri näillä varustetut miehet tuntuu ajattelevan, että se koko riittää...
Ehdottomasti mieluummin paksu, kun pitkä... Ja naisella g-pistettä lukuunottamatta herkimmät tunnot on aivan "suulla" ei tarvii niin kovin pitkälle päästä :)

Mulla on sitten ollut onni matkassa tämänkin asian suhteen. On tullut TODELLA ISOAKIN vastaan, mutta olleet tosiaan kyrvän omistajat myös todella taitavia ja oppineet, että esileikin täytyy korreloida siihen kuinka paljon joutuu paikat venymään :wink:

Allekirjoitan tämän. Siis kyllähän isokin menee, jos lämmittely ja himo osasto on kohdillaan (toisaalta ne on hyvä olla muutenkin kohdillaan... ja sitten taas kertoja ja haluja on erilaisia... ja aina ei natsaa planeetatkaan... :D ). Mutta ei se koko ole todellakaan se tärkein... :D
Seksin sekakäyttäjä - Kun yksi (genre) ei riitä... :D
kerttu

Kuvat: 3
Kiittänyt: 380 kertaa
Kiitetty: 203 kertaa

ViestiKirjoittaja pussycat » 20 Touko 2013 22:20

kerttu kirjoitti: Mutta ei se koko ole todellakaan se tärkein... :D

....vaan se, miten se sujahtaa sisään :P :lol:
pussycat

Todennettu

Kuvat: 2
Kiittänyt: 775 kertaa
Kiitetty: 1182 kertaa

ViestiKirjoittaja AnteroAnkka » 16 Heinä 2013 12:01

Itsehän olen aina pitänyt itseäni keskikokoa pienempänä. Tämä on perustunu ihan niihin perinteisiin kaverien pelien vilkasuihin saunassa :D Olen aina myös tykännyt siitä kun naiset ovat vähän naljailleet sen koosta (tai siis koon puutteesta :D)

Exä aikoinaan kertoili myös että oli useasti saanut isompaa :whistling:

Nyt sitten kun olen yrittänyt viettää villiä sinkkuelämää on kaksi naista tullut vastaan jotka ovat innoissaan kommentoineet että ompa iso!

Olen erittäin hämmentynyt.... :dizzy: Puhuivatkohan vain paskaa lämpimikseen :lol:
AnteroAnkka

Kiittänyt: 4 kertaa
Kiitetty: 4 kertaa

ViestiKirjoittaja suuri fantasia » 16 Heinä 2013 17:25

AnteroAnkka kirjoitti:Itsehän olen aina pitänyt itseäni keskikokoa pienempänä. Tämä on perustunu ihan niihin perinteisiin kaverien pelien vilkasuihin saunassa :D Olen aina myös tykännyt siitä kun naiset ovat vähän naljailleet sen koosta (tai siis koon puutteesta :D)

Exä aikoinaan kertoili myös että oli useasti saanut isompaa :whistling:

Nyt sitten kun olen yrittänyt viettää villiä sinkkuelämää on kaksi naista tullut vastaan jotka ovat innoissaan kommentoineet että ompa iso!

Olen erittäin hämmentynyt.... :dizzy: Puhuivatkohan vain paskaa lämpimikseen :lol:

Riippuu varmasti siitä mihin on tottunut!
suuri fantasia

Kuvat: 6
Kiittänyt: 12 kertaa
Kiitetty: 70 kertaa

ViestiKirjoittaja FootFetish » 17 Heinä 2013 20:00

Kyrpä.....erittäin hyvä sana, kuka nyt onkaan keksinyt :)
FootFetish

Kiittänyt: 13 kertaa
Kiitetty: 34 kertaa

ViestiKirjoittaja Kyy » 17 Elo 2013 22:38

Jeps, minultakin on joskus joku kysynyt mittaa.... Mutta mutta, kertokaas sit joku, missä on mittauspisteen virallinen 0 kohta. Sen kun joku selvittää, voidaan mittaukset aloittaa... :D
Kyy

Kiittänyt: 19 kertaa
Kiitetty: 12 kertaa

ViestiKirjoittaja olli » 17 Elo 2013 22:55

Kyy kirjoitti:Jeps, minultakin on joskus joku kysynyt mittaa.... Mutta mutta, kertokaas sit joku, missä on mittauspisteen virallinen 0 kohta. Sen kun joku selvittää, voidaan mittaukset aloittaa... :D

Eiköhän se siitä yläpuolelta löydy se nollakohta, missä vattanahka muuttuu jörnimävälineeksi, jotkut tosin suosii aloituskohtana rectumia, sinne kun se rullamitan pääkoukku lukittuu niin sopivasti.. :P
olli

Todennettu

Kuvat: 32
Kiittänyt: 610 kertaa
Kiitetty: 475 kertaa

EdellinenSeuraava

Paluu KEVYTTÄ KESKUSTELUA