Kyrvän koko....

Täällä aihe on vapaa!
Kettukillukka13

Re: Kyrvän koko....

Viesti Kirjoittaja Kettukillukka13 »

Ainainen keskustelun aihe :) ja vieläpä monet sytyttävä. Itse koen että ääripäiden koolla on merkitystä.
Jos on 3 miestä, 1.pikkupikkupippelinen tavallinen mies 2. Normi kokoinen ja taitava 3.isokaluinen, joka luottaa siihen, että muita apuja ei sitten tarvitakaan ku melaa mekkoon vaan. Veikkaisin, että suurin osa valitsee herra nro 2.
Entä jos onkin pikku pippeli, keskikokoinen ja iso. Kaikkia nuita kantamassa fiksu ja osaava mies :whistling: Naiset varmaan valitsisi keskikokoisen tai ison. Oman mieltymyksen mukaan.
Liian pieni on vain liian pieni. Mikäpä latistaa tunnelman paremmin kuin se, että mies kysyy, onkohan se nyt sisällä :pinch: (koettu) joten onko koolla merkitystä: ON, mutta se ei ole koko totuus.
Be the kind of person you want to meet
Tia-Maria

Re: Kyrvän koko....

Viesti Kirjoittaja Tia-Maria »

Kettukillukka13 kirjoitti:Ainainen keskustelun aihe :) ja vieläpä monet sytyttävä. Itse koen että ääripäiden koolla on merkitystä.
Jos on 3 miestä, 1.pikkupikkupippelinen tavallinen mies 2. Normi kokoinen ja taitava 3.isokaluinen, joka luottaa siihen, että muita apuja ei sitten tarvitakaan ku melaa mekkoon vaan. Veikkaisin, että suurin osa valitsee herra nro 2.
Entä jos onkin pikku pippeli, keskikokoinen ja iso. Kaikkia nuita kantamassa fiksu ja osaava mies :whistling: Naiset varmaan valitsisi keskikokoisen tai ison. Oman mieltymyksen mukaan.
Liian pieni on vain liian pieni. Mikäpä latistaa tunnelman paremmin kuin se, että mies kysyy, onkohan se nyt sisällä :pinch: (koettu) joten onko koolla merkitystä: ON, mutta se ei ole koko totuus.

Juu mutta myös kokemusta kun on vaa liia iso joten mä valitsen mielummi sen semi ison mistä saa nauttii ja totta et taito ratkaisee eikä mikää moottori ilma kunno lämmittelyyn käynnisty, joskus vastasi jossai kysely et ite taidan olla sellane vanha diesel pösö mitä tarvii hehkuttaa, se miten se tapahtuu on sit iha jo oma juttu, jooh mut kyllä olen samaa mieltä Kettukillukka13 kanssa :happy:
Never give up...

“Im the kind of woman that when my feet hit the floor each morning, the devil says, “Oh, Crap! She's Up!”
Vastaa Viestiin