Kyrvän koko....

Täällä aihe on vapaa!

Kyrvän koko....

ViestiKirjoittaja Jaana72 » 10 Marras 2012 16:01

Niin, se ikuisuus kysymys, onko koolla väliä ja jos on niin mitä väliä?
Itse henkilökohtaisesti omassa persoonassani olen sitämieltä, että väliä on monella tavalla :)
Muistan nuorna naisena nähneeni niin pienen vehkeen, että se kirvoitti minut lähes hysteeriseen nauruun... Anteeksi, mutta eihän semmoisella oikeasti voi, kun kusta :( Taas toisaalta oma lemmen kulkuväyläni on suunniteltu niin, ettei sinne kyllä mitään monsterimelaa halua vastaanottaa :O
Kiteytettynä olisin semmoisella linjalla, että keskimittainen ja oikean miehen hallussa on juurikin se mikä minua palvelee :kiss:
Jaana72

Kuvat: 8
Kiittänyt: 28 kertaa
Kiitetty: 39 kertaa

Re: Kyrvän koko....

ViestiKirjoittaja elovena » 10 Marras 2012 17:51

Niin. Itse kuulun niihin (harvinaisiinko?) naisiin, jotka ovat aina sanoneet, että koolla EI ole merkitystä, kunhan ei ole iso.

Mutta... Ei se ihan prinssinakkikaan sitten kumminkaan varmaan kovin kiva ja tyydyttävä ole.
Mutta toisaalta... Minulla on yksi alfa, jolla on melko pieni, mitannut en ole, en ole ehtinyt.... Ei nyt tuota pikkunakkikokoakaan sentään. Hänellä sitten niitä muita taitoja riittääkin niin paljon, että sillä ei to-del-la-kaan ole merkitystä. Ja kyllä se kalukin juhlakunossa hommansa hoitaa. Huh huh sentään... :wub:

Isoista en pidä lähinnä sen takia, että ne pelottaa ja satuttaa. Eli, nyt yleistän, rajusti, ison kalun omaavat miehet hyvin hyvin usein kuvittelevat, että se riittää. Ja sehän nimenomaan ei riitä. Ei ei ei ja ei. JOS miehellä on iso kalu ja hän ihan oikeasti osaa olla sen kanssa. Siis käyttää yhtäläillä käsiään, suutaan ja olla sen ison vehkeensä kanssa "nätisti". Runnomatta ja kuvittelematta, että se mahtikyrpä vie onneen naaraan kuin naaraan ihan vaan komealla olemassaolollaan. Joo, varmaan arvaattekin, että on moisista kokemusta....

No mutta yleistykseni purkaakseni kerrottakoon, että nyt on viimeajoilta onneksi kokemusta toisenlaisistakin isokaluisista miehistä. Tässä on parikin sattunut kohdalle, ja molemmat ovat onneksi ihan sinut sen vehkeensä kanssa. Se ei ole pääAISA sessioissa, vaan se on kiva lelu, minulle :wink: Ovat siis tosiaankin osanneet varoa sen kanssa ja siten saaneet kyllä tämän rouvan vietyä aikamoiseen nautintoon. Näistä toinen on sellainen, jolla on todellakin NIIN ISO, että ensi kertaa koskiessani ajattelin, että ei herranjumala sentään, tuo ei tule ikinä mahtumaan minun sisääni... Nooooo, kunnon esileikit ja kiihotustaidot, hyvä kemia, pari miestä ja uuuuuhhhh. Kyllähän se lopulta..... Tosin missään nimessä ei koko mitalla voisi kuvitellakaan. Ei missään asennossa. Istuminen oli hankalaa viikon verran viime kerrankin jälkeen...
Ja tässähän ei vähäisimpänä nautinnonaiheuttajana ole se, että tuo pervo mieheni nauttii jumalattomasti siitä, että näkee kun joku isokullinen mies panee minua. Ja että minä vielä menen ja tykkään semmoisesta :w00t:

No, jokatapauksessa, olen sitä mieltä, että ennemmin paksu, kuin pitkä, jos on pakko valita. Ja ihan ihan oikeasti olen sitä mieltä, että SEN koolla ei ole väliä, vaan sillä, missä SE on kiinni. Eli se tyyppi siellä kalun yläpäässä.... Tätä minä aina jaksan toitottaa.

Mutta tunnen kyllä naisia, jotka eivät ns. normikalujen perään vilkaisekaan. Taas kerran, kukin tyylillään. Useimmiten se kyllä taitaa olla niiden naisten menetys, kun jää monet oikeasti hyvät tyypit ja rakastajantaidot kokematta, kun sen kyrvän perässä mittanauhan kanssa laukataan :biglol:
Muna juoksee, kana ei...

"Epäröinnin kynnyksellä kysy, kuinka paljon rohkeutta uskallat tänään jättää käyttämättä."
-Tommy Tabermann-
elovena

Kuvat: 6
Kiittänyt: 666 kertaa
Kiitetty: 393 kertaa

ViestiKirjoittaja Jaana72 » 10 Marras 2012 17:55

Mua kyllä oikeasti pelottaa ne isot vehkeet... Kun en todella halua tulla "runnotuksi" :)
Ja usei juuri näillä varustetut miehet tuntuu ajattelevan, että se koko riittää...
Ehdottomasti mieluummin paksu, kun pitkä... Ja naisella g-pistettä lukuunottamatta herkimmät tunnot on aivan "suulla" ei tarvii niin kovin pitkälle päästä :)
Jaana72

ViestiKirjoittaja Armi65 » 10 Marras 2012 18:06

Ei koolla niin väliä - kunhan on isompi kuin aisurilla :wink:

Kun on kotonakin tarjolla keskivertoa kookkaampi... niin kyllä leikkikaverin pitää olla vielä ISOMPI ja PAREMPI ja KESTÄVÄMPI...
Eihän sitä nyt minkä tahansa patukan takia tällaisia reissuja tekisi :P
Don't believe in miracles, expect them!
Armi65

Todennettu

Kuvat: 51
Kiittänyt: 637 kertaa
Kiitetty: 974 kertaa

ViestiKirjoittaja Armi65 » 10 Marras 2012 18:16

Jaana72 kirjoitti:Mua kyllä oikeasti pelottaa ne isot vehkeet... Kun en todella halua tulla "runnotuksi" :)
Ja usei juuri näillä varustetut miehet tuntuu ajattelevan, että se koko riittää...
Ehdottomasti mieluummin paksu, kun pitkä... Ja naisella g-pistettä lukuunottamatta herkimmät tunnot on aivan "suulla" ei tarvii niin kovin pitkälle päästä :)

Mulla on sitten ollut onni matkassa tämänkin asian suhteen. On tullut TODELLA ISOAKIN vastaan, mutta olleet tosiaan kyrvän omistajat myös todella taitavia ja oppineet, että esileikin täytyy korreloida siihen kuinka paljon joutuu paikat venymään :wink:
Armi65

Todennettu

ViestiKirjoittaja pussycat » 10 Marras 2012 18:32

Mun toive (vaatimus ;)) on se, että kalun pitää olla kestävä ja elpyä mahdollisimman nopeasti uusintaan, koska mä haluan koko ajan LISÄÄ :w00t: :w00t: :w00t: . Koko ei ratkaise niin paljon kuin se, kuinka sitä käyttää. Ja jos on pakko valita, niin mielummin paksu kuin pitkä. Suu ja sormet on myös tärkeässä asemassa. Mä otan Alfasta kaiken ilon irti ;)
pussycat

Todennettu

Kuvat: 2
Kiittänyt: 775 kertaa
Kiitetty: 1182 kertaa

ViestiKirjoittaja ncoppia » 11 Marras 2012 15:15

Iso kulli. :w00t: Ihana :P

En mie voi sille mitään, mut on koolla väliä. :kiss:
Kyl vieraalla miehellä täytyy olla isompi kuin miehelläni ja Coppia tietää kans kuin hulluna oon isoon kyrpään. :loveshower:
On ihanaa, kun mieheni tykkää et miuta panee iso kullinen Alfauros. :pinkglasses:
Ja paneekin muutes hyvin. :dancefortwo:

Itseasiassa ekan kerran ku mie näin livenä ison kullin niin miehän kostuin heti. :whistling:

Viiimeks oli hauskaa ku mie mittasin mittanauhalla Alfan kullin. :lol: On muutes yli 20cm. :P :happy:
miun rakas aviomies coppia :heart:
ncoppia

Kuvat: 0
Kiittänyt: 874 kertaa
Kiitetty: 1675 kertaa

ViestiKirjoittaja haarniska74 » 11 Marras 2012 18:12

No ilmeisesti kokoa pitää olla ja kestävyyttä löytyä mutta ei mitään monsteri melaa...

Entäs se muoto?

Siis onko ihan suora hyvä vai kenties kaareva tai käyrä johonkin suuntaan, onko ohut vai paksu terska?

:-)
A... niin, kuin Alfa
haarniska74

Todennettu

Kuvat: 0
Kiittänyt: 370 kertaa
Kiitetty: 199 kertaa

ViestiKirjoittaja Armi65 » 11 Marras 2012 18:36

haarniska74 kirjoitti:No ilmeisesti kokoa pitää olla ja kestävyyttä löytyä mutta ei mitään monsteri melaa...

Entäs se muoto?

Siis onko ihan suora hyvä vai kenties kaareva tai käyrä johonkin suuntaan, onko ohut vai paksu terska?

Miten mulle tuli sellanen olo, että kysymyksen asettelu on jotenkin hmmm. johdatteleva :wink: :w00t: :D
Armi65

Todennettu

ViestiKirjoittaja Jaana72 » 12 Marras 2012 07:21

haarniska74 kirjoitti:No ilmeisesti kokoa pitää olla ja kestävyyttä löytyä mutta ei mitään monsteri melaa...

Entäs se muoto?

Minä en ole kyllä noita muotoseikkoja juurikaan ajatellut :D
Eli oletettavasti sillä ei ole kovin suurta merkitystä minulle ;)
Jaana72

Seuraava

Paluu KEVYTTÄ KESKUSTELUA