Piiskaus ja aisankannatus

Täällä aihe on vapaa!
pussycat
Todennettu
Todennettu

Re: Piiskaus ja aisankannatus

Viesti Kirjoittaja pussycat »

Nythän ne on oikein pitkiä ja puisevia.... :wink:
sissyboi

Viesti Kirjoittaja sissyboi »

Ja kokeilkaapa ihan perinteistä koivun- tai pajunvitsaa... Toimii :wink:

sissyboi
Juippi

Viesti Kirjoittaja Juippi »

Meillä ei ole varsinaisesti aisurisuhde, mutta tavoitteena on saada rouva nauttimaan minun lisäkseni vähintään toisesta miehestä. Tämä toteutetaan välittömästi kunhan aika ja paika ovat kohdallaan.

Piiskaus on meillä lähes jo arkipäivää. Tai ei siinä mitään raippaa tai vastaavaa tarvita, paljas kämmen toimii aivan loistavasti. Pakarat saavat kauniin terveen punan kun muutaman terävän sivalluksen pistää paljaalla kädellä ja samalla panee takaapäin. Tai ei tarvitse välttämättä edes panna.

Piiskaus on meille molemmille melkoinen turn on, vaimoni nauttii suuresti kun välillä hieman kovistelen ja tunnustan suoraan että minulla seisoo kuin rautakanki, kun olen painanut vaimoni kasvot tyynyä vasten, komentanut pepun ylös ja räimässyt muutaman reilun avokämmenen pakaroille.

Tuota kai voisi kutsua BDSM:ksi, meillä painotus on lähinnä D/s, eli vaimoni nauttii suuresti kun toimin hyvin määrätietoisesti ja en juurikaan jätä hänelle mitään vaikutusmahdollisuutta – hän on lähinnä vastaanottavana osapuolena. Piiskausta, sitomista, suuhun nussimista koko mulkun mitalla (ei ole mikään pieni kalu) ja kiduttavaa odottamista. Kuvio on hyvin yksinkertainen: minä määrään ja hän tottelee. Jos ei tottele heti, laitetaan tottelemaan.

Toki meillä on kolikon toisella puolella myös hellää ja intiimiä vaniljaa.
TyrvaaM

Viesti Kirjoittaja TyrvaaM »

Komppaan täysillä Juippia. Ja kun tuohon lisää vielä aisurin viereen tai muualle aletaan olla asian ytimessä :devil:
sissyaisuri

Viesti Kirjoittaja sissyaisuri »

Tahtoisin vielä saada tähän ketjuun eloa...onko kukaan aisuri saanut Alfalta piiskaa esim vaimon katsellessa? :wink:
dimika
Todennettu
Todennettu

Viesti Kirjoittaja dimika »

sissyaisuri kirjoitti:Tahtoisin vielä saada tähän ketjuun eloa...onko kukaan aisuri saanut Alfalta piiskaa esim vaimon katsellessa? :wink:
En ole saanut piiskaa edes vaimolta ja tuo Alfalta piiskan saaminen kuulostaisi aivan käsittämättömän nöyryyttävältä tilaneelta :blush:
aisuripiika

Viesti Kirjoittaja aisuripiika »

Mä olen saanut Vaimolta muutaman kerran puisella hiusharjalla oikein kunnolla. :wub: Ratsupiiska meille hankittiin myös, mutta sitä on aika vähän käytetty.

Alfalta saamisella kiusoitellaan vain. Tosiaan olisi todella nöyryyttävää, mutta siksi niin kiihottavaa. Eipä jäisi epäselvyyttä siitä kuka on mies talossa. :lol:

Mahtaako vaan moni Alfa jaksaa aisurin karvaista takapuolta katsella...
dimika
Todennettu
Todennettu

Viesti Kirjoittaja dimika »

aisuripiika kirjoitti:Mahtaako vaan moni Alfa jaksaa aisurin karvaista takapuolta katsella...
Tuskin :lol: Eiköhän Alfojen mielenkiinto kohdistu enemmän Hottiksen takapuoleen ;-)
aisuripiika

Viesti Kirjoittaja aisuripiika »

dimika kirjoitti:Tuskin :lol: Eiköhän Alfojen mielenkiinto kohdistu enemmän Hottiksen takapuoleen ;-)
Kenenpä mielenkiinto ei kohdistuisi upeaan kuumaan naisen peppuun. :lol: Joskus olen joutunut Alfan peppua pussaamaan :sick: eikä todellakaan olisi vaikea valita sen ja upean Vaimoni välillä. :P
Master Alfa

Viesti Kirjoittaja Master Alfa »

Itse mielelläni piiskaisin aisuria vaimon katsellessa tai yhdessä vaimon kanssa. :) Miksipä ei vaimollekin voisi antaa piiskasta, jos tämä siitä nauttii. D/s-juttuja jonkin verran harrastaneena täytyy sanoa, että piiskaaminen ja vähitellen punertuvan perseen katseleminen ja piiskan sekä piiskattavan äänien kuuleminen on käsittämättömän kiihottava yhdistelmä. Vielä kun laittaa piiskattavan laskemaan ääneen ja kiittämään jokaisesta iskusta.. ;)

Omat kokemukset tosin toistaiseksi vain naissubien piiskaamisesta, mutta saa nähdä mitä tulevaisuus tuo..
Vastaa Viestiin