Piiskaus ja aisankannatus

Täällä aihe on vapaa!
sissyaisuri

Piiskaus ja aisankannatus

Viesti Kirjoittaja sissyaisuri »

Kuinka moni itseni lisäksi mahtaa olla kiinnostunut piiskauksesta cuckoldin yhteydessä?
dimika
Todennettu
Todennettu

Re: Piiskaus ja aisankannatus

Viesti Kirjoittaja dimika »

sissyaisuri kirjoitti:Kuinka moni itseni lisäksi mahtaa olla kiinnostunut piiskauksesta cuckoldin yhteydessä?
Ei ole kokemusta piiskauksesta cuckolding yhteydessä tai muutenkaan. Kokemus voisi olla kuitenkin mielenkiintoinen :) Olen lähes aina avoin uusille ajatuksille ja piiskaaminen on yksi sellainen asia jota haluaisin joskus ehkäpä kokeilla. Nimenomaan siis piiskattavana.
sissyboi

Viesti Kirjoittaja sissyboi »

dimika kirjoitti:
sissyaisuri kirjoitti:Kuinka moni itseni lisäksi mahtaa olla kiinnostunut piiskauksesta cuckoldin yhteydessä?
Ei ole kokemusta piiskauksesta cuckolding yhteydessä tai muutenkaan. Kokemus voisi olla kuitenkin mielenkiintoinen :) Olen lähes aina avoin uusille ajatuksille ja piiskaaminen on yksi sellainen asia jota haluaisin joskus ehkäpä kokeilla. Nimenomaan siis piiskattavana.
Mulla on taas kokemusta piiskattavana olemisesta mutta ei vielä cuckoldingista. Itse kyllä tykkään ehdottomasti. Se vaan kannattaa tässäkin muistaa että aloittaa suht varovaisesti. Jos ekalla kerralla Rouva piiskaa persauksen verille niin voi olla että mielenkiinto loppuu aika lyhyeen :wink:
dimika
Todennettu
Todennettu

sissyboi kirjoitti:Jos ekalla kerralla Rouva piiskaa persauksen verille niin voi olla että mielenkiinto loppuu aika lyhyeen :wink:
Joo saattaisi kiinnostus laskea kertaheitolla nollaan :lol:

Sinulla kun on kokemusta, niin olisiko mitään vinkkejä käytännön kokeiluihin? Heluna on sen verran avoin luonne, että kyllä hän varmaan yhtä sun toista tälläkin saralla voisi kokeilla. Ruoskahan on jo hankittuna, mutta se oli lähinnä heräteostos messuilta ja jäänyt tyystin käyttämättä :ermm:
sissyboi

Viesti Kirjoittaja sissyboi »

dimika kirjoitti:
sissyboi kirjoitti:Jos ekalla kerralla Rouva piiskaa persauksen verille niin voi olla että mielenkiinto loppuu aika lyhyeen :wink:
Joo saattaisi kiinnostus laskea kertaheitolla nollaan :lol:

Sinulla kun on kokemusta, niin olisiko mitään vinkkejä käytännön kokeiluihin? Heluna on sen verran avoin luonne, että kyllä hän varmaan yhtä sun toista tälläkin saralla voisi kokeilla. Ruoskahan on jo hankittuna, mutta se oli lähinnä heräteostos messuilta ja jäänyt tyystin käyttämättä :ermm:
No ehkä paras neuvo minkä voi antaa on se että hitaasti hyvä tulee. Kannattaa aloitella kevyesti ja fiilistellä ja vähän kokeilla eri asioita, koska eri ihmiset kokevat piiskaamisen eri tavalla ja kaikki eivät pidä kaikista asioista. Ehkä voisin kertoa hieman kuinka meillä homma toimii niin siitä ehkä jotain vinkkiä saa.
Ihan ensiksi olemme sopineet turvasanan joka on käytössä meillä kaikissa leikeissä, ei pelkästään piiskaamisessa. Turvasanalla voi lopettaa leikin kun se alkaa tuntumaan liian epämiellyttävältä/kivuliaalta. Me käytetään tällaista "liikennevalo" systeemiä eli on kolme väriä: vihreä, keltainen ja punainen. Vihreä tarkoittaa sitä että anna mennä vaan, kaikki on hyvin. Keltainen tarkoittaa että nyt ollaan aika rajoilla, voit jatkaa, mutta ei yhtään kovempaa. Punainen on sitten ehdoton seis. Voi olla myös yksi sana mutta tästä täytyy ehdottomasti sopia ennen leikkejä.
Piiskaamiskokeilut on ehkä hyvä aloittaa sitten takapuolesta. Se ei ole niin arka paikka kuin jotkut toiset ruumiinosat. Siitä voi sitten siirtyä vaikka takareisiin, selkään, rintakehään, vatsaan, jalkapohjiin ja suosittelen että viimeiseksi jätetään sit genitaalit.
Itse pidän myös siitä että silmäni ovat peitetyt tai mulla on huppu päässä. Se jollakin tavalla tekee aistimukset intensiivisemmiksi ja tuo sellaisen kivan yllätysmomentin mukaan.
Ruoskalla voi sitten lyödä eri tavoin, sitä voi pyörittää, voi lyödä pehmeästi tai kovaa. Tässäkään ei oikeastaan ole muuta tietä kuin se että kokeilee mikä tuntuu itselle sopivimmalta.
En oikein muita neuvoja tai vinkkejä osaa antaa. Rohkeasti mutta hellästi vain kokeilemaan niin kyllä se oma juttu löytyy :P

sissyboi
dimika
Todennettu
Todennettu

Kiitos vastauksesta. Jospa vaimon kanssa hieman kokeiltaisi ja saattaisihan siitä saada hyvää materiaalia tännekin.. Kokemattoman piiskauskokemukset :D
sissiboy kirjoitti:Itse pidän myös siitä että silmäni ovat peitetyt tai mulla on huppu päässä. Se jollakin tavalla tekee aistimukset intensiivisemmiksi ja tuo sellaisen kivan yllätysmomentin mukaan.
Itselleni tuo kuulostaa ehdottomasti hyvältä idealta :)
Astraia

Viesti Kirjoittaja Astraia »

Joskus edellisessä suhteessani tartuin piiskaan miehen niin toivoessa, itse en siitä sen kummempia värinöitä saanut, lähinnä vain hauskuuden toisen kiemurrellessa. Meillä oli raipan lisäksi käytössä mm. paistinlasta ja hiusharja... Niillä sain hiukan erilaista tunnetta aikaiseksi, mielikuvitus siis peliin tuossakin. Turvasana on hyvä olla, koska "ei" voi olla lähinnä yllyttävää.
pussycat
Todennettu
Todennettu

Viesti Kirjoittaja pussycat »

Meillä piiska on silloin tällöin käytössä. Ei välttämättä pääosassa, mutta mukavana mausteena. Nokkosilla piiskaamien on ollut näin kesällä jotenkin.....helppoa ;)
dimika
Todennettu
Todennettu

pussycat kirjoitti:Nokkosilla piiskaamien on ollut näin kesällä jotenkin.....helppoa ;)
Siis..... auts! :blink:
Amelie
Todennettu
Todennettu

Viesti Kirjoittaja Amelie »

pussycat kirjoitti:. Nokkosilla piiskaamien on ollut näin kesällä jotenkin.....helppoa ;)
Nokkoset! Vieläkö niitä kasvaa tähän aikaan vuodesta? :whistling:
♥ Majava

"Why do people say "Grow some balls"? Balls are weak and sensitive! If you really wanna get tough, grow a vagina! Those things take a pounding!"
Vastaa Viestiin