Haluan vaimon että pääsen aisuriksi

Täällä aihe on vapaa!
Repa_185

Haluan vaimon että pääsen aisuriksi

Viesti Kirjoittaja Repa_185 »

Moikka kaikille.
Hitto kun sinkku nykyään niin ärsyttää. Haluaisin kovasti puolison minkä voisi antaa muitten käyttöön. Toki itselläkin aika tarve olis jo naista saada mutta mutta... hitto kun kerkesi entisen emännän kanssa tehdä tätä aisuri hommaa niin tähän jäi pahasti loukkuun, oli se vaan niin kiihottavaa. Ja kiihottaa vieläkin jollain tapaa miten uusi mies nauttii siellä joka aamu eksäni pepusta ja rinnoista.
Repa_185

Re: Haluan vaimon että pääsen aisuriksi

Mutta ilmeisesti naiset tykkää tästä aisuri jutusta kun kaikki jolle olen tästä kertonut niin kaikki olisi valmiita siihen. Ja miksikäs ei :w00t:
Repa_185

Moikka kaikille. Voihan perkule, nyt se kumppani löyty mutta en ole vielä kertonut haluavani olla aisuri. Missä vaiheessa suhdetta olette kertoneet? Kiitos jo etukäteen vastauksista
Myrymyrynen

Viesti Kirjoittaja Myrymyrynen »

Onneksi olkoon! Nyt vaaditaan malttia. Jokainen suhde on erilainen. Tiedät itse parhaiten milloin näitä asioita voi ottaa esille. Kannattaa olla varovainen varsinkin jos aikaisempaa kokemusta kinkyilystä ei ole. Toisaalta parisuhteessa täytyy olla avoin ja pystyä kertomaan omista seksuaalisuuteen liittyvistä toiveista ja peloista. Olen kirjoittanut aiheesta Elämää naisen ehdoilla-osastossa Muru On Pomo!-ketjussa: "How to get mrs on board" Ehkä sieltä löytyisi vinkkiä...
"Say it! Say Yes Mistress!"
RodRigez

Viesti Kirjoittaja RodRigez »

Mulla meni reilut neljäkymmentä vuotta myöntää itselle. Kun sen sain viimein käsiteltyä niin vaimolle tokaisin asiasta muutama kuukausi sen jälkeen ja kyllä, hieman virheellisesti opastuksesta huolimatta painostin ja otin itse paineita asiasta.

Meillä on reilu viidentoista vuoden suhde takana ja edetään nyt asian kanssa todella hitaasti vaimon tahtiin. Sitä ei tiedä mihin ja mitä vauhtia lopulta.

Mut ei kiirettä kannata pitää vaan mallia tahdilla. Voihan sitä ottaa vähän puheeksi ylipäätään fantasiat ja mieltymykset veit alkuvaiheessa. Luonnollistahan se on puhua mistä tykkää, erityisesti jos on itse sinut asioiden ja haaveiden kanssa.
Repa_185

Kiitoksia hyvistä vastauksista. Ollaan hyvin avoimesti puhuttu kaikesta. Olen kertonut ehkä jo ”pahempiakin” juttuja mitä tämä. Ja on kyllä luonteeltaan sellainen että eiköhän tämäkin ole ok.
Rohmunen

Viesti Kirjoittaja Rohmunen »

Hottius ja aisuruus on epäilemättä jotain mihin parisuhde kasvaa, jotain mitä ei voi alkuvaatimukseksi asettaa.

Voi miettiä mitkä luonteenpiirteet edesauttavat naisessa hottikseksi tulemista. Siis kestävällä tavalla. Kuka vaan hölmö voi makailla ympäriinsä mutta niissä tilanteissa parisuhde varmaan särkyy jos ei ole harrastettu etukäteisharkintaa.

Laitan tähän jotan, ei varmastikkaan kattava lista mutta ehkä suuntaa antava.

Estotton. Hyvä itseluottamus. Seksuaalinen. Älykkäs. Pomoileva. Flirtti. Huumorintajuinen. Voisin spekuloida että useampia sisaria muttei veljiä omaavat naiset ovat luontaisesti enemmän persoja miehien huomiolle. En puhu yksilöistä vaan keskimääräisestä todennäköisyydestä.

No mistä näisä sitten saa, varmaan joka paikasta kunhan jaksaa katsella.
Vastaa Viestiin