Alfan olemus aisurin kannalta

Täällä aihe on vapaa!
Rohmunen

Alfan olemus aisurin kannalta

Viesti Kirjoittaja Rohmunen »

Pitääkö alfan olla pidempi, nuorempi, rikkaampi, komeampi, varustellumpi, dominoivampi jne. kuin aisurin? Alitajuisesti (ja ilman mitään kokekusta) helposti olettaa että näin pitäisi olla. Epäilemättä nämä on aisurin kannalta kiihottavia ominaisuuksia, mutta oleellisinta on varmaan (fantasiamaailman ulkopuolella) että alfa on järkevä ja luotettava ja että hottis tykkää. Jos noita ominaisuuksia sitten sattuu olemaan niin sehän on pelkkää bonusta.
Myrymyrynen

Re: Alfan olemus aisurin kannalta

Viesti Kirjoittaja Myrymyrynen »

Hmmm... Noita ominaisuuksia voisi tietysti käsitellä erikseenkin mutta pohdin yleisemmällä tasolla. Fetissin ja fantasian näkökulmasta varmaan toimisi jos Alfa hakkaisi aisurin jokaisella kuviteltavissa olevalla osa-alueella. Silloinhan aisuri-rukka olisi alistettu oikein kunnolla. Tosielämässä on toisin. On varmasti suhteellisen helppoa löytää Alfa joka päihittää aisurin jossakin suhteessa ja todennäköisyys tähän kasvaa mitä vanhempi aisuri on. Tärkeintä alistumisen kannalta lienee peniksen koko. On helppo kumartaa paremmin varusteltua Alfaa. Tämä kuva on vain valitettavan kapea. Niin kuin sanoit, tärkeintä on sittenkin se että Alfa on luotettava, järkevä herrasmies joka kohtelee Hottista hyvin. Uskonkin että kaikki lähtee siitä miten Hottis kokee hänet. Ei tarvita jättikullia jos tietää mitä tekee. Useinkin Hottis haluaa seksiä Alfan kanssa siksi että tämä on erilainen kuin tuttu aviomies. On jännittävää tuntea uusi iho ja uusi ihminen joka tietenkin hoitaa hommansa sängyssä erilailla kuin aisuri, vaikka ei sinänsä teknisesti olisikaan ylivertainen. Ja jos Alfa on kiinnostava ihminen ja hyvä mies, se luo tunnetta Hottiksen ja Alfan välille, mikä heijastuu myös seksiin.
"Say it! Say Yes Mistress!"
Puttis

Viesti Kirjoittaja Puttis »

Sen mitä itse olen asiaa haaveillut ,niin alffa olisi jotenkin itseni vastakohta. Tai joltain osin sellainen kuin haluaisin itseni olevan. Esim. haaveilujeni alkumetreillä kävin keskustelua "alffa ehdokkaan" kanssa joka oli minua reilusti vanhempi, rohkeilla tatuoinneilla varustettu motoristi mies ,jonka työvaatteet olivat kuitenkin suorat housut ja pikkutakki. Itsellä tatuoinnit ja harrikka jotenkin haaveissa ,mutta ei tule ikinä toteutettua ja haalarit on tutummat vaatteet kuin suorat housut. Toki tuohon aikaan muutenkin se ajatus mahdollisesta alffasta oli aina jotenkin kategoriassa "tunteellinen vanhempi herrasmies".

No mitäänhän ei koskaan tapahtunut, mutta toki mun haaveet on jotenkin säilyneet ja pilkahduksina aina elämää värittää. Kun vaimollekkin tuota ikää on tullut lisää, niin täytyy myöntää, että se "haave alffa" on nykyään reilusti nuorempi kuin vaimoni. Kyvykäs, Kookas ,Kestävä … eihän ne ikinä miksikään ole muuttuneet. Asioita joita minä voisin alffan avulla tarjota.
Myrymyrynen

Viesti Kirjoittaja Myrymyrynen »

Alistuvana pohdin erityisesti sitä miten dominoiva Alfan tulisi olla. Koska hänen tehtävänsä on syrjäyttää Aisuri makuuhuoneessa niin jollakin tavalla dominoiva hänen pitäisi olla. Kokonaisuutenahan kyseessä on voimatasapaino ja sen muutos eli aisurin alistuessa Alfalle, hänen dominanssillaan on mahdollisuus kasvaa. Eri asia on käyttääkö Alfa tilaisuuden hyväkseen. Ja viime kädessä on kyse persoonasta ja siitä tyylistä miten hän panomiehen pestinsä kantaa. Dominoiva tyyppi pyrkii alistamaan myös Hottiksen. Näin tämä dynamiikka elää ja jokaisessa suhteessa löytyy omat uomansa.
"Say it! Say Yes Mistress!"
OnniK

Viesti Kirjoittaja OnniK »

Omakohtaisena kokemuksen useampien parien kanssa on ollut seuraavat.

Olen mielestäni ihan normaali mies, kalu ei ole iso, en ole mikään "alistaja", osaan kunnioittaa naista ja hänen miestään, sekä leikkiä heidän säännöillään pariskunnan fantasioita. Olen ollut aina avarakatseinen ja ollut valmis kokeilemaan asioita oman mukavuus alueeni ulkopuolelta ja yllätykseksi jopa voinut nauttia miehenkin kosketuksesta, vaikka pidän itseäni heterona.

Osa kokemuksista olleet lyhyitä, toiset taas pitkiä suhteita ja näiden dynaaminen voima ollut mielestäni ennen kaikkea, että kemiat kohtaavat naisen kanssa ja siitä seuraa kokonaisvaltainen naisen nautinto, ilman erityisempää kikkailuja.

Aisuri taas saanut nautintonsa katselemalla tai osallistumalla leikkiin aktiivisesti miten nainen sitten on halunnutkin, joskus myös yksikseen odottamalla kotiin pääsyä, ehkä siitä sitten on syntynyt riittävää alistumisen tunnetta vierailijaa kohtaan varsinkin, noissa pidemmissä säädöissä.

Uskon, että parien aisureilla voi olla paljon muitakin juttuja, mutta näillä avuilla itse kelvannut ja saanut tuotettua tyydytystä pareille.
Vastaa Viestiin