Miehen pullotus? Mitä ajatuksia herättää?

Täällä aihe on vapaa!

Miehen pullotus? Mitä ajatuksia herättää?

ViestiKirjoittaja 22cm » 02 Kesä 2017 14:00

Katsotteko naiset miesten etumuksia? Mitä ajatuksia se herättää, jos näätte miehellä pullottavan housuissa tai että penis näkyy lahkeessa? Itsellä on myös iso penis lepotilassa ja olen huomannut naisten katselevan sitä ja joskus jopa baarissa joku nainen saattaa tarrata siitä kiinni.
22cm

Kiittänyt: 0 kerran
Kiitetty: 8 kertaa

Re: Miehen pullotus? Mitä ajatuksia herättää?

ViestiKirjoittaja aisa13cm » 06 Kesä 2017 18:00

Tämä kiinnostaa itseäkin. Minua hävettää tiukahkoissa farkuissa kun istuessakaan kiristy haaroissa niin, että pullottaisi. Ison pullotuksen kyllä huomaa. Se näkyy monesti miehen luonteestakin, jos pullottaa isosti. Ovat äänekkäitä ja itsevarmoja. :D Sitten taas jos ei pullota niin ovat ujoja/ hiljaisia, kuten vähän itsekin :wub:
aisa13cm

Kuvat: 0
Kiittänyt: 84 kertaa
Kiitetty: 16 kertaa

ViestiKirjoittaja brono » 06 Kesä 2017 22:38

Olen koittanut seurata kansalaisten käyttäytymistä, kun siveysvyössäni oleva isokokoinen lukko selvästi näkyy. En ole huomannut, että sitä tuijotettais.

pullotuksen syy voi olla yllättävä.
brono

Kuvat: 19
Kiittänyt: 9 kertaa
Kiitetty: 19 kertaa

ViestiKirjoittaja Ellie » 07 Kesä 2017 08:46

Mitähän tähän nyt sanoisi. Joskus ei voi olla pullotusta huomaamatta, mutta kyllä yleensä katse on kohdistettuna jonnekin huomattavaati ylemmäs kuin jalkojen väliin. Yleisesti ottaen voin kai luvata että harva nainen kuitenkaan on kiinnostunut jokaisen vastaantulijan pullotuksesta. Baarissa kännipäissään lahkeeseen kiinni käyvät naiset ovat varmasti ihan yhtä ärsyttäviä kuin baarissä kännipäissään perseeseen kiinni käyvät miehet. Tietysti sillä erotuksella että ne miehet on sosiaalisesti hyväksyttävää irroittaa voimakeinoin. Naisten suorittama ei toivottu klähmiminen pitäisi muka olla jotenkin imartelevaa ja vain sietää...
It's not what you look at that matters, it's what you see. Henry David Thoreau
Ellie

Ylläpitäjä

Kiittänyt: 379 kertaa
Kiitetty: 335 kertaa

ViestiKirjoittaja aisa13cm » 08 Kesä 2017 20:50

Kyllä minua imartelisi kovasti, jos baarissa nainen tarttuisi haaroväliin kiinni :D . Tapahtuuko sellaista oikeasti? Ottavatko naiset kiinni silloin kun tietävät miehellä olevan iso? :wassat:
aisa13cm

Kiittänyt: 84 kertaa
Kiitetty: 16 kertaa

ViestiKirjoittaja Hottisgirl88 » 15 Kesä 2017 11:36

Kyllähän sitä kattoa saattaa,tai siis vahingossa silmä osua! :D

Tuskinpa kuitenkaan itse kiinni tarraisin..en itsekkään tykkäsi jos joku tarraisi yhtäkkiä takalistosta kiinni,siinä vois tulla jo vahinko..
Hottisgirl88

Kiittänyt: 2 kertaa
Kiitetty: 35 kertaa

ViestiKirjoittaja Ninnukka79 » 10 Marras 2020 15:05

Eipä tuu kiinnitettyä huomiota pullotuksiin. Tosin jos joku isokaluinen on pukeutunu todella kireisiin housuihin, niin aika varmasti katse osuu sinne. Yleensä se on aika naurettava näky eikä luo sitä ehkä haluttua "wau-efektiä".
Umpihangesta kasvaa vittumainen kusipää
- 2 times terror
Ninnukka79

Kuvat: 5
Kiittänyt: 22 kertaa
Kiitetty: 20 kertaa

ViestiKirjoittaja Koira » 14 Marras 2020 22:32

Voin olla ainoa lajissani, mutta huvittuneisuutta useimmiten aiheuttaa. Karrikoiden vain Frederik painaa päälleen kahta numeroa liian pienet punaiset pikkuhousut ja kerää huomion asuvalinnallaan. Mielipide ei ole yksin minun vaan myös puolisoni allekirjoittaa tämän.
Aisankannattaja - sarvineen metsän kuningas.
Koira

Kiittänyt: 292 kertaa
Kiitetty: 282 kertaa

Paluu KEVYTTÄ KESKUSTELUA