Pride

Täällä aihe on vapaa!

Pride

ViestiKirjoittaja Myrymyrynen » 29 Kesä 2019 18:15

Hyvää Pride-viikkoa kaikille! :heart:
Olen mietiskellyt paljon sitä että esim. homoihin ja lesboihin verrattuna me ollaankin todellisessa marginaalissa. Tiedän että asia "virallisesti heterona" ei ole ihmisoikeuksien suhteen vertailukelpoinen, mutta tästä harrastuksesta ei vain voi huudella kylillä. Asia on ns. "normaaleille" varmasti vielä vaikeampi ymmärtää kuin esim. homoseksuaalisuus. Samalla lailla ollaan tavallaan kaapissa kuin muutkin seksuaalivähemmistöt jos niikseen tulee. Tämän harrastuksen myötä sympatiat vähemmistöjä kohtaan ovat nousseet huimasti. Samalla on oivaltanut kuinka keinotekoisia ovat jaot homoihin, lesboihin, trans-ihmisiin jne. Ihmisiä ollaan kaikki ja samat ihmisoikeudet kuuluu kaikille. Onneksi minun ei ole pakko tulla kaapista tämän asian kanssa koska en koe että se rajoittaisi ihmisoikeuksiani millään lailla. Mutta he jotka kokevat tarvetta alleviivata seksuaalista suuntautuneisuuttaan ovat minun puolestani vapaat niin tekemään. Iso peukku heille. Ollaan kaikki ylpeitä omasta seksuaalisuudestamme ja annetaan kaikkien ihmisten ilmaista sitä haluamallaan tavalla. "Olen Aisuri ja tiedän sen, mutta ylpeä sellainen..."
"Say it! Say Yes Mistress!"
Myrymyrynen

Kuvat: 5
Kiittänyt: 741 kertaa
Kiitetty: 1023 kertaa

Re: Pride

ViestiKirjoittaja Murumurunen » 29 Kesä 2019 18:27

Rakas Myrymyrynen, so proud of you!
<3 <3 <3
Only for you Myrymyrynen ❤
Murumurunen

Kuvat: 6
Kiittänyt: 136 kertaa
Kiitetty: 122 kertaa

ViestiKirjoittaja Rohmunen » 01 Heinä 2019 13:03

You guys are so cute :D
Rohmunen

Kiittänyt: 176 kertaa
Kiitetty: 279 kertaa

ViestiKirjoittaja Keisarinna » 26 Elo 2019 14:31

Myrymyrynen kirjoitti:Hyvää Pride-viikkoa kaikille! :heart:
Olen mietiskellyt paljon sitä että esim. homoihin ja lesboihin verrattuna me ollaankin todellisessa marginaalissa. Tiedän että asia "virallisesti heterona" ei ole ihmisoikeuksien suhteen vertailukelpoinen, mutta tästä harrastuksesta ei vain voi huudella kylillä. Asia on ns. "normaaleille" varmasti vielä vaikeampi ymmärtää kuin esim. homoseksuaalisuus. Samalla lailla ollaan tavallaan kaapissa kuin muutkin seksuaalivähemmistöt jos niikseen tulee. Tämän harrastuksen myötä sympatiat vähemmistöjä kohtaan ovat nousseet huimasti. Samalla on oivaltanut kuinka keinotekoisia ovat jaot homoihin, lesboihin, trans-ihmisiin jne. Ihmisiä ollaan kaikki ja samat ihmisoikeudet kuuluu kaikille. Onneksi minun ei ole pakko tulla kaapista tämän asian kanssa koska en koe että se rajoittaisi ihmisoikeuksiani millään lailla. Mutta he jotka kokevat tarvetta alleviivata seksuaalista suuntautuneisuuttaan ovat minun puolestani vapaat niin tekemään. Iso peukku heille. Ollaan kaikki ylpeitä omasta seksuaalisuudestamme ja annetaan kaikkien ihmisten ilmaista sitä haluamallaan tavalla. "Olen Aisuri ja tiedän sen, mutta ylpeä sellainen..."

Olipa hienosti ilmaistu - samaa mieltä :kiss:
Eräänä päivänä minä kuolen, mutta kaikkina muina päivinä minä elän.
Keisarinna

Kiittänyt: 76 kertaa
Kiitetty: 97 kertaa

ViestiKirjoittaja Jussicu » 27 Elo 2019 11:07

Kuten puolisoni sanoo "eihän tämä ole keneltäkään pois". Erilaisuus on aina ollut paheksuttavaa valtaväestön virrassa. Mutta, ainakin itse olen ylpeä ja tasapainossa asian suhteen. Tosin, en siitä kylillä huutele, kun olen oppinut työni ja elämän kautta ihmismielen tuntemaan. Loppuun vanha viisaus "Kel onni on, se onnen kätkeköön" vai olisiko meillä kaikilla "Kel onni on, sen kolmannelle jakakoon"
My Wife Kettukillukka13 Reclaimed and I submit to it
Jussicu

Kuvat: 12
Kiittänyt: 602 kertaa
Kiitetty: 471 kertaa

Paluu KEVYTTÄ KESKUSTELUA